شمار شهدای غزه در حال افزایش است و حمله به مساجد، مناطق مسکونی، نهادهای مدنی و زیرساخت های غزه ادامه دارد.
کد خبر: ۷۰۴۳۴۵
گزارشی از آخرین تحولات غزه

مردم این منطقه همزمان با تشییع شهدای خویش، عزمشان را برای رویارویی با رژیم صهیونیستی و ناکام گذاشتن اهداف تجاوزات این رژیم به این منطقه بیشتر می کنند.
"لؤی القریوتی" عضو دفتر سیاسی جبهه خلق - فرماندهی کل، روز یکشنبه به خبرنگار العالم گفت: مجموعه گروه های مقاومت دارای روش ها و تاکتیک های جدید و بی سابقه ای برای رویارویی با رژیم صهیونیستی است. ابزارها و قواعد جدید درگیری و "مذاکره مسلحانه " در انتظار رژیم صهیونیستی است.
وی افزود: ما تاکید می کنیم که ابزار قدرت بسیاری در عرصه فلسطین در اختیار ما است.
خبرنگار العالم در ادامه خاطرنشان کرد، رژیم صهیونیستی به صورت جنون آمیزی همه چیز را در غزه هدف قرار می دهد. این رژیم خط قرمزی برای خود نمی شناسد و مدام تهدید می کند که گستره حملات و کشتار فلسطینیان را افزایش خواهد داد.
با این حال، به گفته "اسعد ابو شرخ" فعال دانشگاهی از غزه، در نهایت این رژیم صهیونیستی است که در هم شکسته می شود، زیرا دشمن جنایتکار صهیونیستی پدیده ای ماندگار نیست اما ملت فلسطین از خاک وطن خویش دفاع می کند و در این خاک ریشه دارد. سرانجام رژیم صهیونیستی در مقابل خواسته های قانونی و حقیقی ملت فلسطین کرنش خواهد کرد.
حملات وحشیانه و ریختن خون بیگناهان و شهروندان عادی همزمان با مذاکرات قاهره، فشارهای نظامی و سیاسی است که رژیم صهیونیستی برای تسلیم طرف فلسطینی به کار گرفته است.
"مشیر المصری" عضو ارشد جنبش حماس در این باره گفت: دشمن صهیونیستی به دنبال وقت کشی است، و با هدف پایین آوردن سقف شروط مقاومت فلسطین به مانور سیاسی روی آورده است.
وی افزود: مقاومت با حکمت و اقتدار اداره این نبرد را از موقعیت قدرت و نه ضعف اداره می کند و روند تحولات سیاسی در قاهره را همزمان با تحولات میدانی وحملات فعلی رژیم صهیونیستی به مقاومت زیر نظر دارد و برای همه گزینه ها آماده است.

منبع: شبکه العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها