رئال مادرید و سویا برگزار کننده سوپر جام اروپا در کاردیف پایتخت ولز هستند.
کد خبر: ۷۰۴۲۵۰
جدال کهکشانی ها و سویا برای تصاحب نخستین جام فصل

به گزارش جام جم ورزشی ، رئال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا است و سویا قهرمان لیگ اروپا. این دو تیم اسپانیایی قرار است در فینال سوپر جام اسپانیا به مصاف هم بروند.

هر دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. قوی سپید 80 میلیون یورو برای خامس رودریگس، آقای گل جام‌جهانی پرداخت کرد. آنها همچنین تونی کروس، ستاره آلمان در جام‌جهانی را نیز به جمع خود اضافه کردند تا در بهترین شرایط به مصاف سویا برود. از طرفی تمدید قرارداد کریم بنزما نیز باعث شده خیال رئالی‌ها برای فصل آینده کاملا راحت باشد. البته رئال‌مادرید دیگو لوپس، دروازه‌بان خود را به تیم میلان داد تا ایکر کاسیاس و کیلور ناواس را برای حضور در دروازه در این فصل رقابت‌ها داشته باشد. کارلو آنچلوتی که در نخستین فصل حضور خود در رئال موفق شد این تیم را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند، می‌تواند با برتری برابر سویا دومین جام اروپایی خود را نیز در رئال کسب کند.

سویا که توانست با برتری برابر بنفیکا در تورین فاتح لیگ اروپا شود می‌خواهد با برتری برابر رئال مادرید دومین قهرمانی خود در اروپا را در طول یک سال کسب کند. این سومین حضور سویا در سوپرجام اروپا است. در سال 2006 سویا موفق شد بارسلونا را با سه گل شکست دهد و به قهرمانی در سوپرجام اروپا دست یابد اما 12 ماه بعد آنها در دومین حضورشان در سوپرجام اروپا به مصاف میلان رفتند که در پایان با نتیجه‌ سه بر یک شکست خوردند.

گرث بیل مهاجم ولزی رئال مادرید قرار است در مقابل چشم هموطنانش در کاردیف به میدان برود بنابراین قابل پیش بینی است که بسیاری از تماشاگران حاضر در ورزشگاه طرفدار رئال مادرید باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها