راننده یک تریلر ویژه حمل اتومبیل با سرعت زیاد و به طرز بسیار خطرناکی در جاده حرکت می کند. شیوه رانندگی او جان دیگر رانندگان را به خطر انداخته و چندین اتومبیل پلیس برای متوقف کردن تریلر آن را تعقیب می کنند.
کد خبر: ۷۰۳۹۶۶
تعقیب و گریز دیوانه وار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هامر،​ راننده تریلر ویژه حمل اتومبیل به رغم بار سنگین ظاهرا الکل فراوانی مصرف کرده و به شیوه ای دیوانه وار در یک جاده جمهوری بلاروس رانندگی می کند.

ماموران پلیس به او دستور توقف می دهند اما راننده که مغزش تحت تاثیر الکل از کار افتاده است اعتنایی به آنها نکرده و سرعتش را افزایش می دهد. از آن پس تعقیب و گریزی دیوانه وار و باورنکردنی میان راننده تریلر و اتومبیل های پلیس آغاز می شود.

راننده تریلر با انحراف به چپ و راست جاده اجازه سبقت گرفتن را به ماموران پلیس نمی دهد. ماموران ناگزیر به استفاده از سلاح شده و ترکاندن لاستیک ها تریلر به سوی آن پیاپی شلیک می کنند.

چند اتومبیل پلیس دیگر که با بیسیم از ماجرا آگاه شده اند در جاده در کمین رسیدن تریلر و راننده آن هستند. با رسیدن تریلر ماموران به سوی لاستیک ها شلیک کرده و حتی یک مامور چندین سنگ به سوی شیشه جلوی تریلر پرتاب می کند.

صحنه های این تعقیب و گریز به اندازه ای مهیج است که بیشتر به یک فیلم سینمایی اکشن شباهت دارد.

سرانجام ماموران پلیس موفق به موقف کردن تریلر و بازداشت راننده آن می شوند. از سرنوشت راننده و مجازات او اطلاعی در دست نیست.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها