انگیزه تهاجم وهابیت ضد مذهب اهل بیت علیهم السلام چیست؟

وحشت وهابیت از گسترش فرهنگ شیعه

کارشناس ادیان و مذاهب:

خلیفه داعش یهودی است

حجت الاسلام طباطبایی گفت: خاخام‌های یهودی خودشان بیان کرده‌اند که ما داعش را طراحی کرده‌ایم تا شیعه را نابود کنیم و شخص دیگری از آن‌ها فتوی داده است که برای کشتن مسلمانان اجر و پاداش بسیار زیادی وجود دارد.
کد خبر: ۷۰۳۹۴۴
خلیفه داعش یهودی است

به گزارش جام جم آنلاین حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی در برنامه شب آسمانی شبکه قرآن و معارف سیما بیان داشت: در مورد قرآن تفسیرهای متفاوتی ارائه می‌شود که این تفسیرها در شیعه و سنی تفاوت زیادی ندارد، این در حالی است که در تفسیر وهابیت از قرآن آن چه ارائه می‌شود این است که الله اکبر می‌گویند و کودکان را ذبح می‌کنند.

وی تصریح کرد: وهابی‌ها به قرآن استناد می‌کنند و می‌گویند تظاهرات علیه اسرائیل حرام است و یا اگر کسی به آمریکا بد بگوید کار حرامی انجام داده است بنابراین از تفسیر قرآن در جهت اهداف و هوای نفس خود استفاده می‌کند کتاب مقدس و تورات نیز در دست صهیونیست یک ابزار است و از آن ابزار در جهت سلطه خود استفاده می‌کند.

این کارشناس ادیان و مذاهب اظهار داشت: تفکرات داعش نتیجه همان نگرش‌های رژیم صهیونیستی است، بعضی از خاخام‌های یهودی خودشان بیان کرده‌اند که ما داعش را طراحی کرده‌ایم تا شیعه را نابود کنیم و شخص دیگری از آن‌ها فتوی داده است که برای کشتن مسلمانان اجر و پاداش بسیار زیادی وجود دارد،طبق اسناد و مدارک منتشر شده ابوبکر البغدادی هم که خودش را خلیفه داعش معرفی کرده است یک یهودی به نام شمعون است که آموزش جاسوسی دیده و خودش را به قیافه مسلمانان درآورده است.

وی ادامه داد: این بحث نسل‌کشی که رژیم صهیونیست به آن معتقد است در حقیقت از تفسیری است که این‌ها از کتاب مقدس شده تحریف شده خود دارند هرچند در این میان یهودی‌های متعادل نیز وجود دارند اما متأسفانه حکومت در دست این گونه اشخاصی می‌باشد.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: هرچند که عده‌ای از قرآن نیز تفسیرهای غلط برداشت می‌کنند اما در رابطه با تورات این موضوع بیشتر صادق است و در حقیقت زمینه برای سوءاستفاده‌ها از تورات بیشتر فراهم است ، بنابراین اگر یک یهودی بلغزد به راحتی ممکن است به سمت افکار رژیم صهیونیست متمایل شوند.

وی تأکید کرد: یهودی‌ها کتاب اول سموئیل که از مجموعه عهد عتیق است را کلام خداوند می‌دانند در قسمت‌هایی از این کتاب ماجرایی آمده مبنی بر این که حضرت داوود مردم یک منطقه را به کلی نابود کرده است اما این نکته تحریف شده است و ما آن را باور نداریم اما همین نکته تحریف شده مبنای جنایات رژیم صهیونیست‌ها شده است.

وی افزود: در این کتاب آمده است که داوود همه را کشت و هیچ مرد و زنی را نگه نداشت و گفت مبادا درباره ما خبر آورده و بگویند داودد چه کرده است همین تحریفات بیان شده در کتاب مقدس است که باعث شده امروز نیز حتی خبرنگاران نیز در غزه آرامش نداشته باشند.

این محقق و پژوهشگر ادیان و مذاهب گفت: حضرت یوشع جانشین حضرت داوود است و فرد بسیار مهربانی بوده اما تورات نگاه خشنی را درباره وی ارائه میدهد که ما نمی‌پذیریم در یوشع فصل 6 بیان شده که حضرت یوشع از مرد و زن و جوان و پیر و گوسفند و الاغ را نابود کرده است و شهر را با هرچه که در آن بوده نابود کرده و جالب اینجاست که بیان شده حضرت یوشع به دستور یهوه یعنی خداتمام این کارها را کرده است.

وی بیان داشت: در ادامه آمده که یوشع چندین شهر را از نقشه پاک کرده است و زن و مرد و جوان و حتی گاو و گوسفند و الاغ را به دم شمشیر هلاک کرد حتی بیان شده است که "یوشع ایشان را از قادش برنیع تا غزه و تمامی زمین جوشن را تا جبعون زد" و آمده که "یوشع جمیع این ملوک و زمین ایشان را در یک وقت گرفت زیرا که یهوه، خدای اسرائیل، برای اسرائیل جنگ می‌کرد".

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: یک یهودی این‌ها را می‌خواند و با خودش می‌گوید وقتی پیامبر خدا مردم را کشته من چرا نکشم و اگر خلاف این الگوهای بیان شده در تورات عمل کند تصور می‌کند که در جهت هوای نفس عمل کرده است. در اینجا هرانسانی باید بداند که نخستین چیزی که خداوندانسان‌ها را به آن دعوت کرده عقل است بنابراین هر فرد باید نسبت به این تحریفات فکر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها