برنامه «کافه سوال» شامگاه 18 مردادماه با دعوت از ویشکا آسایش بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و ساناز مینایی کارآفرین نمونه کشور موضوع «کارآموزی و کارآفرینی» را پی می‌گیرد.
کد خبر: ۷۰۳۶۹۹
توضیحات ویشکا آسایش درباره 2 شغله‌ بودنش در «کافه سؤال»
سهیل سلیمانی تهیه کننده برنامه «کافه سوال» در توضیح این خبر گفت: در برنامه امشب شنبه 18 مردادماه، ساناز مینایی مؤلف و ناشر 30 عنوان کتاب در زمینه آشپزی و شیرینی‌پزی از تجربه‌های خود در زمینه کارآفرینی گفتگو خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه بیشتر هنرمندان سینما و تلویزیون صاحب شغل دوم هستند، افزود: با همین رویکرد از ویشکا آسایش سراغ گرفتیم، قصد داریم با این بازیگر درباره اینکه چرا به سراغ شغل دوم رفته و چطور توانسته به یک کار آفرین کاربلد تبدیل شود، گفتگو کنیم.

این تهیه کننده از راه اندازی سایت خبری «کافه سؤال» در فصل دوازدهم این برنامه سخن گفت و یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت تازه‌ترین اخبار و اطلاعات درباره این برنامه گفتگو محور به نشانی www.cafesoal.ir مراجعه کنند.

برنامه «کافه سؤال» شنبه تا چهارشنبه با اجرای مژده لواسانی روی آنتن شبکه دو می‌رود و پس از خبر 20:30 پخش می‌شود.

این برنامه در فصل‌های گذشته خود موضوعات «جراحی‌های زیبایی»، «شبکه‌های اجتماعی» و «آلودگی‌های زیست محیطی با محوریت آلودگی هوا» را بررسی کرده است. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها