بالگردهای امدادی فقط از طلوع صبح تا غروب خورشید در خدمت اورژانس‌ هستند

امداد هوایی و موتوری در «اورژانس»

پایگاه‌ اورژانس هوایی قم و ۱۳ استان دیگر امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت راه اندازی شد.
کد خبر: ۷۰۳۶۶۳
راه​اندازی اورژانس هوایی همزمان در 13 استان

به گزارش واحد مرکزی خبر، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مراسم بهره برداری از پایگاه امداد هوایی در قم راه‌اندازی اورژانس هوایی را خدمت ارزنده به مردم شریف ایران دانست و از زحمات مسئولان اورژانس در سراسر کشور و معاونان این وزارت خانه قدردانی کرد.

هاشمی گفت : با افتتاح این پایگاه هوایی در بیمارستان شهید بهشتی قم،حوادث جاده ای در شعاع 150 کیلومتری از این پایگاه پوشش داده خواهد شد.

وی افزود : با تلاش گسترده این خدمت در اختیار مردم قرار گرفته است و ستاد فرماندهی و شخص جناب دکتر فیروز آبادی در تحقق این امر همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

وزیربهداشت ابراز امیدواری کرد : این خدمات در سال آینده به حد کمال برسد و مردم اقصی نقاط کشور با خدمات به هنگام پزشکی و بهداشتی بتوانند در صورت بروز حادثه از آن بهره‌مند شوند.

هاشمی با اشاره به اینکه خدمات اورژانس و بهداشتی و درمانی باید ارتقاء یابد گفت: باید در همه نقاط کشور خدمات اورژانس به هنگام ارائه شده و با راه‌اندازی اورژانس هوایی می‌توانیم با سرعت بیشتری در خدمت هم‌وطنان باشیم.

وی افزود: به کسانی که در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند نوید می‌دهیم که دولت و ارتش جمهوری اسلامی ایران در این عرصه فرصت‌های مناسبی را فراهم می‌کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه باید در همه نقاط کشور، بهترین خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه کرد گفت: اورژانس هوایی از این پس خدمت‌رسانی به هنگامی در همه نقاط به ویژه جاده‌های صعب‌العبور و مناطق محروم و دورافتاده خواهد داشت.

هاشمی با اشاره به ضرورت همراهی مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه اجرای هر چه بهتر طرح تحول نظام سلامت افزود: همراهی رئیس مجلس که نماینده قم در قوه مقننه است هم به اجرای این طرح کمک زیادی کرده است و در زمینه بودجه سال آینده هم می‌توان با این همکاری و همدلی، فرصت خدمت‌رسانی بیشتر را برای وزارت بهداشت فراهم کرد.

همزمان با پایگاه اورژانس هوایی قم، بهره برداری از پایگاه های اوژانس استان های خراسان رضوی، سمنان، مازندران، تهران، قزوین، آذربایجان شرقی،همدان، خوزستان، بوشهر، فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و ایلام هم آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها