هافبک میانی استقلال می گوید از حضور در این تیم دو انگیزه داشته که با اجرا کردن خواسته های قلعه نویی در زمین می تواند به آنها برسد.
کد خبر: ۷۰۱۹۵۹
وعده زوج تیموریان برای موفقیت استقلال

به گزارش جام جم ورزشی، امید ابراهیمی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره شرایط آبی پوشان گفت: با نفراتی که در این فصل برای استقلال جذب شده اند، تیم بسیار خوبی شده ایم. همه بازیکنان این تیم و کادرفنی به دنبال قهرمانی هستند و دیدید در بازی نخست عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت به سه امتیاز رسیدیم. اصلی ترین مسئله هم کسب همین سه امتیازهاست. امیدوارم در هفته های بعدی نتایج بهتری به اضافه سه امتیاز دیدارها کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

او درباره مصدومیتش اظهار کرد: من کمی از کشاله احساس درد می کنم که پزشک تیم به من گفت که مشکل خاصی وجود ندارد و با چند روز استراحت می توانم بازی کنم چراکه این کشیدگی خیلی خفیف است. من خیلی دوست دارم به بازی بعدی استقلال برسم و اگر پزشک تیم مجوز صادر کند، می توانم روز جمعه بدون هیچ مشکلی برای تیمم بازی کنم.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به سوالی درباره حضورش در قلب هافبک استقلال در کنار تیموریان و اینکه این زوج چقدر می تواند به استقلال کمک کند، بیان کرد: ما نه تنها در میانه های میدان، بلکه در همه جای زمین بازیکنان خوبی داریم. بازیکنانی مثل آندو، حیدری، کرار، کریمیان و خیلی های دیگر آنقدر بازیکنان بزرگی هستند که در هر تیمی می توانند بسیار تاثیر گذار عمل کنند. مطمئن باشید من و تیموریان به همراه سایر بازیکنان تلاشمان روی این است که خط هافبک استقلال را به نوعی بیمه کنیم.

او درباره انگیزه های خودش و کادرفنی در این دوره از رقابت های لیگ برتر گفت: ما می توانیم در این فصل یکی از بهترین های لیگ برتر باشیم. کادرفنی خیلی با انگیزه به قهرمانی فکر می کند و با تجربه ای که آقای قلعه نویی به همراه دیگر بزرگان کادرفنی دارند، ما توانایی قهرمانی را داریم. ما دو مصدوم بزرگ داریم که اگر آنها اضافه شوند، خیلی موفق تر هم می توانیم عمل کنیم. هدف اصلی ما قهرمانی برای شاد کردن دل هواداران است و دوم تشکیل تیمی که یکی از بهترین تیم های چند ساله اخیر استقلال باشد. این تیم توانایی تبدیل شدن به یکی از بهترین تیم های چند سال اخیر فوتبال ایران را دارد.

ابراهیمی ادامه داد: به شخصه از حضور در استقلال دو انگیزه داشتم. یکی بازگشت به تیم ملی و دیگر پیشرفت در فوتبالم. من آمده ام که به این دو هدف برسم و مطمئنم با برآورده کردن خواسته های قلعه نویی در زمین مسابقه می توانم به آنها برسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها