اگر فکر می کردید ماجرای شکایت کشتی گیران علیه باشگاه پرسپولیس ختم به خیر شده،کاملا در اشتباهید!
کد خبر: ۷۰۱۹۴۱
طلبکاران پرسپولیس تهدید به افشاگری کردند

البته در هفته گذشته، برخی مسئولان پرسپولیس خبر از مصالحه با کشتی گیران دادند و اعلام کردند کار تمام شده و مصالحه صورت گرفته اما نوری وکیل تام اختیار کشتی گیران در مباحث حقوقی روز گذشته با رد این موضوع به ما گفت: کدام مصالحه؟ من در دادگاه شعبه 40 به هیچ نتیجه ای نرسیدیم و تا به حال همه مذاکرات با بن بست همراه بوده است.

نوری اضافه کرد: ما امروز دادخواست محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت معادل ریالی شارژ کارت سوخت کشتی گیران برای یک سال به همراه پاداش 50 میلیون تومانی امضا شده در صورتجلسه سال 91 را به دادگاه می دهیم. این سومین گام شکایت ماست. اول توقیف اموال، سپس توقیف حساب باشگاه و حالا گام سوم. اما اگر آقایان باز هم ما را دروغگویی متهم کنند و دست از عوامفریبی برندارند، قطعا ماجرای لابی در آپارتمان پاسداران را افشا خواهم کرد تا هواداران بدانند چه کسانی در پرسپولیس مدیریت می کنند.

نوری گفت: برای آن که حساب باشگاه را توقیف کنم، نیاز بود که توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را رفع کنم. 5 روز بعد از رفع توقیف اموال، آقایان که ادعای حقوقی زیادی دارند، 68 میلیون خرج کرده از ما شکایت کردند تا رفع توقیف شود! در بخش دیگر شکایت شان هم آمده باید پول را به حساب باشگاه برگردانیم در حالی که به صورت قانونی طلبکار بودیم و حالا به قسمت کوچکی از پول مان رسیده ایم. حالا ببینید ما با چه کسانی طرف حساب هستیم.(جام)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها