تلاش فرزند ولیعهد برای انتقال حسینی به الجیش!

حضور سیدجلال در قطر جنجال‌ساز شد

جام جم ورزشی - حضور سیدجلال حسینی در قطر برای فدراسیون فوتبال این کشور عربی جنجال ساز شد و دو باشگاه مطرح با هم اختلاف نظر پیدا کردند.
کد خبر: ۷۰۱۹۲۷
حضور سیدجلال در قطر جنجال‌ساز شد

سیدجلال حسینی پس از بازگشت به ایران چندروزی را برای دریافت روادید اتریش جهت پیوستن به اردوی الاهلی قطر به سفارت اتریش در ایران رفت و ‌آمد کرد بالاخره روادید سید جلال حسینی با تلاش قطری‌ها صادر شد. این بازیکن ساعت 4 بامداد امروز برای پیوستن به اردوی الاهلی قطر راهی اتریش شد.

گفتنی است انتقال این بازیکن ایرانی به باشگاه قطری باعث جنجال بزرگی در فوتبال قطر شده است. مسئولان باشگاه الجیش پس از اینکه متوجه شدند سیدجلال در تمرینات الاهلی حضور پیدا کرده سریعا واکنش نشان داده و اعلام کردند قبل از مقامات الاهلی با این بازیکن وارد مذاکره شوند، آنها گفت و گو ها را با او نهایی کرده بودند و به توافق هایی هم رسیده بودند.

الجیشی‌ها معتقدند باشگاه الاهلی برخی از قانون‌های فوتبال قطر را دور زده و با این بازیکن قرارداد امضا کرده‌اند.

از طرفی دیگر الاهلی قطر نیز اعلام کرده که سید جلال حسینی بازیکن این تیم است و به هیچ عنوان به تیم دیگری نمی‌رود.

الجیش قطر که مسئولت تیمش به عهده یکی از فرزندان مسئولان بلندپایه قطر است به باشگاه الاهلی و حتی جلال حسینی اعلام کرده که هرگز از این موضوع پا پس نمی‌کشد و سید جلال باید پس از اردوی اتریش سریعا در اردوی الجیش قطر حضور پیدا کند. البته گفته می‌شود پای این درگیری به فدراسیون قطر نیز باز شده اما قطری‌ها اعلام کردند که چندان دوست ندارند این موضوع انعکاس گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته باشد و قرار است با یک جلسه این موضوع حل شود.

البته الجیش قطر اعلام کرده که منتظر حضور سید جلال حسینی است و پرونده او را پیگیری می‌کند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها