آیا مدافع چپ سرخ ها می ماند؟

دلخوری شدید علی دایی از مهرداد پولادی

علی دایی سرمربی پرسپولیسی ها حسابی از دست مهرداد پولادی ناراحت و عصبانی است.
کد خبر: ۷۰۱۸۸۸
دلخوری شدید علی دایی از مهرداد پولادی

به گزارش جام جم ورزشی، علی دایی دل پری دارد، از اینکه مهرداد پولادی را با وجود مصدومیت سنگینش در پرسپولیس حفظ کرد اما او حالا حتی جواب تلفن مسئولان باشگاه را نمی دهد.

علی دایی در این رابطه به نزدیکانش گفته پولادی تقریبا کل فصل گذشته را از دست داد اما پرسپولیس اخلاق حرفه ای را رعایت کرد و با این که می دانست او کل فصل آینده را هم از دست می دهد با او قراردادش را ادامه داد و پولش را هم پرداخت کرد. مهرداد فقط در چهار بازی آخر فصل بازی کرد و با همین عملکرد به جام جهانی رفت تا یکی از بهترین بازیکنان ایران در برزیل باشد. اما مهرداد بعد از بازگشت از برزیل هرگز جواب تلفن مدیرعامل و دیگر افراد باشگاه را نداد. او یک فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر هم پیشنهاد خارجی خوبی دارد باید با هماهنگی باشگاه باشد. این نظری است که علی دایی دارد.

سرمربی سرخ ها می گوید پولاد اخلاق جوانمردانه را در قبال باشگاه رعایت نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
۰
۰
چرا ما انقدر زود فراموشكارمی شویم؟! اولا باعث وبانی نگه داشتن مهردادپولادی درفصل قبل، رویانیان بود ونه علی دایی.دوما زمین وزمان خبردارشدن كه آقای دایی قصد داشت همین مهرداد پولادی رودرفصل جدید ازتیم ردش كنه ولی ازاونجایی كه ایشون همیشه درمهره شناسی یدطولایی داشته!!!(مثل جذب دهنوی وسیدصالحی) مهردادپولادی بادیدخوب كروش به تیم ملی دعوت شدودرجام جهانی درخشید وعلی آقای دایی تازه فهمید كه چه مهره ای روقراره ازتیمش بندازه بیرون وتغییرموضع داد.چراراستش رونمی نویسید؟

نیازمندی ها