جام جم نوا: چندی است که انتشار تک آهنگ ها در میان خوانندگان بسیار پرطرفدار شده است. تا آخر هفته ای که در آن هستیم هنرمندان سرشناسی چون محسن چاوشی، شهرام شکوهی و محمد اصفهانی، قول انتشار تک آهنگ هایشان را به طرفداران داده اند.
کد خبر: ۷۰۱۵۶۴
انتشار قطعات جدید از چاوشی، اصفهانی و شکوهی

«این بود زندگی» نام تک آهنگ تازه محسن چاوشی است که قرار است فردا چهاردهم مرداد همزمان با زادروز این هنرمند منتشر شود. چاوشی این اثر را به یاد حسین پناهی خوانده است. البته ترانه این آهنگ نیز برگرفته از اشعار حسین پناهی است. کار آهنگسازی «این بود زندگی» را خود چاوشی برعهده داشته است و فرشاد حسامی کار تنظیم و میکس و مسترینگ آن را انجام داده است.
محمد اصفهانی جز آن دسته از خوانندگانی است که کمتر تک آهنگ منتشر می کند و اغلب کارهایش در قالب آلبوم و منسجم ارائه می شوند. اما گویا تب تک آهنگ خوانی او را نیز تحت تاثیر قرار داده و باید در چند روز آینده منتظر تک آهنگی از این خواننده محبوب باشیم.
شهرام شکوهی نیز که مدتی به دلیل بیماری قلبی، قلب هوادارانش را غمگین و مضطرب ساخته بود، قول داده که فردا تک آهنگ تازه ای را به آنان هدیه کند تا شاید تسلی برای تمام نگرانی های گذشته باشد. نام این ترانه «باران عشق» نام دارد و طرفدارن این خواننده باید فردا شب منتظر انتشار این اثر باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها