انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو

بیش از ۵۰ خودروی مسروقه در تهران کشف شد

سرقت خودرو با تهدید قمه

سارقان حرفه ای خودرو دستگیر شدند

سارقان حرفه ای که قصد فروش خودروی مسروقه ای را به قاچاقچیان کردستان داشتند، در بین مسیر توسط ماموران انتظامی استان زنجان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۰۱۱۶۴
سارقان حرفه ای خودرو دستگیر شدند

در تیرماه سال 93 ماموران آگاهی زنجان در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو با سه سرنشین مظنون شده که دارای چهره موجه ای نبوده و به نظر می رسید از متهمان سابقه‌دار باشند که با رعایت اصول قانونی خودرو را متوقف و از راننده درخواست مدارک هویتی خود و خودرو را می‌کنندکه نامبرده از ارائه مدارک سرباز می زند و در پاسخ به این سوال که خودرو متعلق به چه کسی است اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

در ادامه با توجه به اظهارات ضد و نقیض سرنشینان خودرو متهمان دستگیر و در بازرسی اولیه از داخل خودرو 2 عدد پایپ و در بازرسی بدنی از متهمان مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک کشف شد که متهمان به همراه خودرو جهت بررسی دقیق‌تر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

در بازرسی تکمیلی از متهمان آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت و همچنین یک جفت پلاک خودرو کشف و در نهایت مشخص می‌شود که خودرو دارای سابقه سرقت به عنف از «امین آباد» تهران بوده است.

در ادامه صاحب خودرو در تماسی تلفنی به ماموران می گوید: چند روز گذشته چهار نفر را از ترمینال جنوب تهران به مقصد قم سوار بر خودروی شخصی کردم که در میان مسیر به بهانه اینکه یکی از دوستانشان در جلوی یکی از شرکت‌ها پیاده می‌شود من را به بیراهه کشانند و با زور و تهدید قمه و چاقو دست و پایم را می‌بندند و در یکی از بیابان​های نزدیک «امین آباد» تهران رها می‌کنند.

در بررسی سوابق کیفری نامبردگان مشخص می‌شود هر سه نفر دارای سابقه سرقت به عنف بوده و نامبردگان ضمن اقرار به بزه اظهار داشتند: قصد بردن خودرو مسروقه به کردستان جهت فروش به قاچاقچیان مشروبات الکلی را داشتند.

سرهنگ جعفر رحمتی رییس پلیس آگاهی زنجان با اعلام این خبر، افزود: تعداد دو نفر از همدستان متهمان که قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شده بودند، در حین سرقت یک دستگاه خودرو با حضور به موقع ماموران راهور به دام می‌افتند و دستگیر می شوند و در بازرسی بدنی متهمان، مقادیری مواد مخدر کشف می شود.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها