تهیه‌کنندگان «شهر موشها 2» در نظر دارند با آموزش نمایندگان تبلیغاتی امکان اکران گسترده‌تر فیلم در شهرستان‌ها را فراهم آورده وهمچنین اکران‌هایی در مناطق محروم داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۱۰۵۱
اکران «شهر موشها 2» در مناطق محروم

در این برنامه تعداد زیادی از نمایندگان استان‌های کشور با حضور در دفتر منیژه حکمت تهیه کننده این فیلم، درباره اکران «شهر موشها 2» که از اواخر مرداد روی پرده می‌رود، به بحث و گفت و گو پرداختند.


منیژه حکمت تهیه کننده «شهر موشها 2» درباره نتیجه این جلسات و حضور نمایندگان استان ها گفت: طی یک ماه گذشته با همفکری دیگر تهیه‌کننده فیلم، علی سرتیپی نیروهای مورد نظرمان را در شهرستان ها شناسایی کردیم و با دعوتی که صورت گرفت طی دو روز کارگاهی را در نظر گرفتیم تا این افراد آشنایی بیشتری با اکران و تبلیغات شهری پیدا کنند و برای برپایی جشن های «شهر موشها» در شهرستان ها آماده شوند.

وی ادامه داد: حاضران وضعیت نمایش فیلم در استان هایشان را تشریح کردند و با تبادل اطلاعاتی که صورت گرفت به تعریف مشخصی برای تبلیغات رسیدیم. با توضیحاتی هم که امیر قطبی مسئول کمیته شهرستان های فیلم ارائه کرد، قرار شد این افراد به عنوان نماینده تهیه کننده در استان هایشان حضور داشته باشند و با همیاری که مسئولان خواهند داشت به خوبی از ظرفیت استان بهره گرفته شود. (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها