معمولاً تغییر رنگ مو بین خانم‌ها بیشتر برای زیبایی، متفاوت شدن زندگی روزانه امروزی، تنوع بخشیدن به مو‌ها و یکسان دیده نشدن در میهمانی‌ها و مجالس صورت می‌گیرد. اگرچه که در گذشته، افراد تا موی سفیدی بر سرشان نمی‌دیدند موهای خود را رنگ نمی‌کردند و در صورت لزوم سراغ رنگ موهای گیاهی می‌رفتند. طرز تهیه یکی از این رنگهای گیاهی را در ادامه می‌توانید فرا بگیرید.
کد خبر: ۷۰۰۷۵۳
آموزش تهیه رنگ موی گیاهی به رنگ قهوه‌ای

جام جم سرا: در مقایسه بین رنگ موهای شیمیایی و رنگ موی گیاهی، باید به این نکته توجه داشت که رنگ موی گیاهی نه تنها اثرات سوء و عوارض به همراه ندارند بلکه به دلیل وجود برخی گیاهان دارویی در ترکیبات به کار رفته، این رنگ‌ها باعث استحکام بخشیدن به مو‌ها نیز می‌شود.

مواد لازم:
حنا: ۱ قاشق غذاخوری
قهوه: ۳ قاشق غذاخوری
ریوند چینی: ۳ قاشق غذاخوری
آب: ۱ لیوان

طرز تهیه و روش مصرف:
ابتدا قهوه و ریوند چینی را پس از آسیاب و مخلوط کردن به همراه یک لیوان آبجوش به مدت یک ساعت دم کرده سپس جنا را اضافه کرده و کمی هم بزنید و به مدت ۱ تا ۲ ساعت بماند سپس از تمیزی سر اطمینان حاصل کرده و مواد را بر روی تمام سر ماساژ دهید و پس از گذشت ۱ ساعت سر را با آب ولرم شستشو کنید.

نکته مهم:
رنگ موهای گیاهی معمولاً پوشش بهتری در موهای سفید ایجاد می‌کنند. عدم استفاده از رنگ‌های شیمیایی نیز تاثیر بسزایی دارد. (آرایشیک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مینا
Kazakhstan
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
۱
۰
حالا این ریوند چی هست ؟از كجا تهیه كنیم؟با تشكر
زهره
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
۰
۰
مرسی بابت مطلب خوبتون و مرسی بابت توضیح ریوند چینی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها