در آستانه عید سعید فطر صفحه جدید سایت جام جم نما یکی از زیرمجموعه های پورتال جام جم آنلاین جایگزین صفحه قبلی شد تا با تنوع و جذابیت بیشتر پاسخگوی استقبال کاربران محترم بوده و رضایت این عزیزان را فراهم کند.
کد خبر: ۷۰۰۲۱۶
صفحه جدید جام جم نما را ببینید

سایت جام جم نما در بهمن ماه 1391 در پورتال جدید جام جم آنلاین به عنوان یکی از زیر مجموعه های این سایت کارش را آغاز کرد. به رغم برخی مشکلات از جمله پهنای باند اینترنت، سایت جام جم نما گام به گام در راه بهتر شدن پیش رفت . بدیهی است در این راه استقبال کاربران و نظرات آنها که ما را از سلیقه هایشان آگاه می ساختند مهمترین نقش را در بهتر و پربارتر شدن جام جم نما داشته و قطعا در آینده نیز خواهد داشت.

این استقبال ما را بر آن داشت تا صفحه جدیدی را برای پرمحتوا کردن جام جم نما طراحی کنیم. در صفحه جدید سایت جام جم نما در بخش موضوعات، کاربران محترم می توانند فیلم ها و کلیپ های مورد علاقه شان را در آیکون های ورزشی ، سیاسی ، اجتماعی ، حوادث ، سرگرمی ، طنز ، حیات وحش ، علمی ، هنری ، فرهنگی ، طبیعت ، انیمیشن ، موسیقی تصویری و گوناگون بیابند.

همچنین فیلم های سینمایی و مستند، سریال های شبکه های مختلف سیما،​ اخبار ( بخش های خبری برگزیده شبکه های سیما) و گفت و گو (اعم از سیاسی ، ورزشی و حتی طنز) در صفحه جدید سایت جام جم نما ارائه می شود.

آیکون های پربازدیدها، تازه ها، برگزیده ها نیز می توانند برای کاربران مفید واقع شوند. به زودی آیکون فیلم های شما در سایت جام جم نما راه اندازی خواهد شد تا کاربران محترم بتوانند فیلم های خود را برای سایت ارسال و به اشتراک بگذارند.

از کاربران محترم تقاضا داریم تا با ارسال نظرات ما را در هرچه بهتر شدن سایت جام جم نما یاری دهند.

در آستانه عید سعید فطر با صفحه جدید جام جم نما همراه شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
۰
۰
منه بیچاره هر چی به این مسئول رایانمون میگم بیا واسه منم برنامه جام جم نمارو نصب كن انجام نمیده منم نمیدونم چطور خودم انجام بدم ؟؟؟؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها