شبکه‌های تماشا و آی‌فیلم بعد از ماه مبارک رمضان سریال‌های آوای باران، پژمان، مادرانه، پدرسالار و یک سریال جدید به نام عدالت حقیقی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۹۹۹۶۲
«مادرانه» و «پدرسالار» تماشایی می‌شوند

سرافرازی مدیر تامین برنامه شبکه تماشا درباره سریال‌های جدید این شبکه گفت: نمایش پنج سریال را بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهیم کرد و سریال‌های یوسف ‌پیامبر، دو دوست و پژمان بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: پخش برنامه با ترانه که از تولیدات شبکه تماشاست بعد از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و هر شب ساعت 21 و 45 دقیقه به مخاطبان ارائه می‌شود. همچنین قرار است سریال مدیرکل نیز از شبکه تماشا به نمایش در بیاید که هنوز زمان مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است.

بر اساس توضیحات سرافرازی بعد از ماه مبارک رمضان، هر روز ساعت 18 سریال استرالیایی مرکز پزشکی به نمایش درمی‌آید که از سال 1993 تا 2002 به کارگردانی لوسی کانون در بریتانیا تولید شده است. این سریال داستان چند پزشک است که با شراکت یکدیگر یک مرکز پزشکی تاسیس می‌کنند و هر بار اتقاقاتی در این مرکز پزشکی رخ می‌دهد.

پدر سالار سریال دیگری است که شبکه تماشا برای تماشاگران خود درنظر گرفته است. این سریال که در سال 1374 به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اکبر خواجویی ساخته شده، درباره پدری به نام اسدالله و بسیار سختگیر و پرصلابت است. او بر این باور است که همه پسرانش پس از ازدواج باید در خانه بزرگ او زندگی کنند اما همسر آخرین پسرش زندگی در خانه پدر شوهر را منطقی نمی‌داند و درگیری پرکششی بین اسدالله و عروسش آذر شکل می‌گیرد.

در این سریال محمدعلی کشاورز، حمیده خیرآبادی، جمیله شیخی، سیامک اطلسی، آزیتا لاچینی، خسرو شجاع زاده، کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت، اکرم محمدی، فرحناز منافی‌ظاهر، محمود جعفری، پرستو گلستانی، ناصر هاشمی و کمند امیرسلیمانی بازی کرده‌اند.

مامورین آبی‌پوش که هر شب ساعت 20 بعد از پدر سالار به تماشاگران شبکه تماشا ارائه خواهد شد، درباره مأموران آبی‌پوش، در شهر خیالی کوچکی است که هر بار اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد و مأموران باید برای پیگیری‌های پلیسی محل کار خود را ترک کنند. این شهر کوچک همیشه در معرض رخدادهای پرماجرا مانند دزدی بانک، تبهکاران فراری، آدم‌ربایی و جنایت‌های گمراه‌کننده است. مأموران آبی‌پوش از سال 1994 تا 2006 در 13 فصل ساخته و پخش شد.

سریال طنز سه‌پنج دو نیز بعد از ماه رمضان هر شب ساعت 21 از شبکه تماشا به نمایش در می‌آید که ساخته حسین‌سهیلی‌زاده است و مسائل فوتبال را به زبان طنز در قالب یک داستان روایت می‌کند. فرهاد آئیش، رضا رویگری، شهره لرستانی، سیاوش خیرابی، امیرحسین رستمی، مریم خدارحمی، رامین ناصرنصیر و آتیلا پسیانی بازیگران این سریال هستند.

شبکه تماشا برای ساعات پایانی شب سریال روزگار قریب را در نظر گرفته که ساخته کیانویش عیاری است و داستان زندگی دکتر محمد قریب بنیانگذار طب اطفال در ایران را به نمایش می‌گذارد. در این سریال که بعد از سریال یوسف پیامبر پخش می‌شود، مهدی هاشمی، ناصر هاشمی، مهران رجبی، آفرین عبیسی، حسین پناهی، رضا کیانیان و رضا بابک بازی کرده‌اند.

همچنین بزودی سریال عدالت حقیقی نیز از شبکه تماشا به نمایش درخواهد آمد که یک سریال جدید است و تاکنون از هیچ‌کدام از شبکه‌های تلویزیون پخش نشده است.

عدالت حقیقی یک سریال پلیسی با بازی استیون سیگال است که تلاش‌های پلیس برای از بین بردن گروه‌های مافیایی و قاچاقچی را به نمایش می‌گذارد و در هر قسمت پلیس سرنخی در این زمینه به دست می‌آورد تا در نهایت به موفقیت می‌رسد.

سرافرازی درباره زمان پخش این سریال گفت: دوبله و کارهای فنی سریال انجام شده و در اولین فرصت در جدول پخش این شبکه قرار می‌گیرد.

آوای باران در آی‌فیلم

شبکه آی‌فیلم نیز بزودی نمایش چند سریال را آغاز می‌کند. بیرامی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه آی‌فیلم در این باره گفت: از جمله سریال‌های آماده شده برای بعد از ماه مبارک رمضان می‌توانم به آوای باران اشاره کنم که پخش آن از چهارشنبه (هشتم مرداد) ساعت 22 و 30 دقیقه از آی‌فیلم آغاز می‌شود.

سریال آوای باران را حسین سهیلی‌زاده کارگردانی کرده و از بازیگران آن می‌توان به حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، ثریا قاسمی، الهام چرخنده، امیر دژاکام، سیاوش خیرآبی و سپیده خداوردی اشاره کرد. به گفته بیرامی سریال مادرانه به کارگردانی جواد افشار که ماه رمضان سال گذشته از شبکه سه پخش شده از دوازدهم مرداد به تماشاگران آی‌فیلم ارائه می‌شود. این سریال با بازی مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، هستی مهدوی و عباس غزالی داستان زندگی مردی به نام اردلان تمجید است که ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابق خود، با زنی متمول به نام رعنا ازدواج می‌کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را او می‌خواهد، ولی اردلان امتناع می‌کند.شبکه آی‌فیلم همچنین یک سریال قدیمی برای مخاطبانش در نظر گرفته که جدال با سرنوشت نام دارد و از تولیدات دهه 70 گروه اجتماعی شبکه یک است. این سریال که از امروز در آی‌فیلم به نمایش درمی‌آید به‌کارگردانی مسعود رشیدی ساخته شده است. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها