محمد حسین نژاد فلاح مدیر کل اداره ورزش و جوانان تهران در دیدار با اعضای انجمن فرهیختگان بسکتبال بر لزوم همبستگی و همکاری در بین اهالی بسکتبال تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۹۹۴۳
انجمن فرهیختگان را در ساخت تالار اختصاصی بسکتبال حمایت می کنیم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از آ او نا صبح امروز جمعی از اعضای انجمن فرهیختگان بسکتبال ایران در دیدار با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران خط مشی خود را برای پیگیری کارهای بسکتبال اعلام کردند. در این نشست ابتدا دکتر حسن میرزاآقابیک معاون ورزشی استان تهران طی صحبت هایی مدیر کل اداره ورزش و جوانان را در جریان اهداف و ایده های انجمن فرهیختگان بسکتبال قرار داد. در این نشست ابتدا امیر ایلیاوی از پیشکسوتان بسکتبال گفت : هدف این انجمن نزدیک کردن دل های اهالی بسکتبال است. وی اهداف ساختار اقتصادی بسکتبال را برای حاضران برشمرد و در قسمت دیگری از صحبت هایش ادامه داد: این گروه توانایی احداث تالار اختصاصی بسکتبال در میان یک مجموعه ورزشی را در استان تهران دارد.

علی شکوری ، مصطفی هاشمی و عباس مقدس زاده سایر اعضای گروه بودند که مطالبی در خصوص مشکلات بسکتبال ایران بویژه تهران عنوان کردند.

نژادفلاح ضمن خوشامدگویی به اعضای انجمن فرهیختگان گفت: بسیار خوشحالم بسکتبال چنین گروه مقتدر با اهداف ورزشی دارد. من در صحبت های این گروه منیت و خودخواهی یا سهم خواهی ندیدم . آنچه مطرح شد در جهت پیشبرد و تعالی بسکتبال بود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران افزود: باید سیاست ها در جهت استفاده از نیروهای متخصص باشد.من این قول را می دهم بعد از برگزاری مجمع انتخابات بسکتبال استان تهران رییس آینده از توانمندی های علمی این افراد استفاده کند.

نژادفلاح درباره احداث تالار بسکتبال گفت: ایده بسیار خوبی است . ما در جهت اصل 44 باید حرکت کنیم که واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی مهمترین نکته در اجرای این اصل است. اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از فعالیت ها در جهت توسعه زیرساختی حمایت می کند. ما می توانیم از طریق بانک وام هایی با سود کم در اختیار بخش خصوصی قرار بدهیم.

وی دکتر حسن میرزاآقابیک معاون ورزشی استان تهران را مامور پیگیری ساخت تالار بسکتبال معرفی کرد و درباره میرزاآقابیک گفت: ایشان از چهره های برجسته ورزش و بسکتبال است که بدون راهنمایی آقای میرزاآقابیک بنده وارد حیطه بسکتبال نمی شوم. مراحل ساخت تالار توسط گروه مهندسین مشاور تحت نظارت آقای میرزاآقابیک آغاز می شود و اداره ورزش و جوانان تهران همکاری های خود را دریغ نمی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها