رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در واکنش به برخی اخبار درباره سخنرانی نکردن رییس‌جمهور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: از دکتر روحانی، برای سخنرانی در این مراسم دعوت کردیم که ایشان به دلیل مشغله کاری نتوانستند برای این منظور زمان خود را تنظیم کنند.
کد خبر: ۶۹۹۸۷۸
تقوی: از رییس ‌جمهور دعوت شده بود

به گزارش ایرنا، سید رضا تقوی در پاسخ به این پرسش که چرا به رغم این‌که هر سال رییس ‌جمهور، سخنران مراسم روز قدس بود، امسال این اتفاق نیفتاد، اظهار کرد: البته سخنرانی رییس جمهور در مراسم روز قدس، یک قاعده نیست چرا که چند سال رییس‌جمهور سخنران بود اما پیش تر از آن نیز رییس مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم روز قدس بود.

جاسوسی آمریکا از ایران با همکاری عربستان

ادوارد اسنودن، پیمانکار پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا در اسناد تازه‌اش فاش کرده که این سازمان با وزارت کشور و دفاع عربستان سعودی از سال 2013 تاکنون همکاری نزدیک داشته و از ایران جاسوسی می‌کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از شبکه راشا تودی، در این اسناد آمده است که وزارت دفاع عربستان به آژانس امنیت ملی آمریکا اجازه می‌داده تا به نقاط دور از دسترس در منطقه خلیج‌فارس دسترسی داشته باشد و در مورد ارتش ایران و القاعده در این منطقه اطلاعات جمع‌آوری کند.

درخواست بی.بی.سی برای بازگشایی دفتر در ایران

خبرگزاری آنا نوشت: شنیده شده شبکه جهانی «بی.‌بی.‌سی» بتازگی درخواستی را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرده است تا بتواند فعالیت‌های خود را در تهران از سر گیرد.حسین نوش‌آبادی، معاون وزیر ارشاد در گفت‌وگو با آنا در این باره گفته است: من شنیدم که درخواست داده‌اند، ولی هنوز رسیدگی نشده است.

هزینه ١٧٠٥ میلیارد تومانی سفرهای استانی دولت گذشته برای وزارت نفت

محسن امیریان مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز در گفت‌وگو با شانا اظهار کرد: وزارت نفت در دولت گذشته با وجود کمبود منابع مالی در پروژه‌های خود ١٧٠٥ میلیارد تومان در چارچوب سفرهای استانی ریاست جمهوری برای اجرای پروژه‌های عمرانی به وزارتخانه‌ها و دیگر نهادهای دولتی کمک کرده است.

یک چهارم نقدینگی در اختیار 600 نفر

عزت‌الله یوسفیان ملا، عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به ایرنا گفت: کل نقدینگی کشور هم‌اکنون حدود 400 هزار میلیارد تومان است که حدود صدهزار میلیارد تومان آن در قالب تسهیلات به عنوان‌های مختلف در اختیار 600 نفر قرار داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها