وقتی دروازه استقلال مشکل ساز می شود

قلعه نویی و ابهام در انتخاب شماره یک

استقلال با از دست دادن سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی اقدام به جذب 3 دروازه بان جدید کرد تا پس از سال ها در درون دروازه تغییراتی را به وجود بیاورد.
کد خبر: ۶۹۹۵۳۵
قلعه نویی و ابهام در انتخاب شماره یک

به گزارش جام جم ورزشی؛ اما با همه اینها در فاصله یک هفته تا آغاز رقابت های لیگ برتر ، امیر قلعه نویی مطمئن نیست کدام دروازه بان را به عنوان دروازه بان اول تیمش انتخاب کند.
اصلی ترین گزینه برای بدست آوردن جایگاه اول دروازه استقلال، محسن فروزان است که از تیم گسترش فولاد به تراکتورسازی و پس از آن به استقلال پیوست.

فروزان اگر در روز خوبش باشد می تواند خیال ژنرال را از دروازه تیمش راحت کند، اما مشکل اینجاست که فروزان هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده است و شاید در ابتدای فصل با یک اشتباه ، جوی منفی علیه خودش ایجاد کند و خاطره میثاق معمارزاده را زنده کند. همین باعث شده شک و تردیدها درباره این دروازه بان زیاد شود. از طرفی داسیلوای برزیلی هم به عنوان اولین نمایش در برابر تراکتورسازی، بسیار نا مطمئن و تا حدودی نا امید کننده ظاهر شد . هر چند بازی دادن این بازیکن در آخرین بازی دوستانه پیش از شروع لیگ، ممکن است نشان از فیکس بودن این دروازه بان در دیدار برابر راه آهن داشته باشد.

و در آخر سومین دروازه بان استقلال هم فرزین گروسیان نام دارد که جزو سهمیه امید استقلال محسوب می شود، اما این بازیکن در دیدار برابر ملوان بسیار درخشان ظاهر شد و نشان داد علی رغم سن و سال کمش، اصلا کم تجربه نیست.

به هر حال می توان گفت هر سه دروازه بان استقلال در لیگ چهاردهم در یک سطح قرار دارند و امیر قلعه نویی کار مشکلی برای انتخاب یکی از آنها به عنوان دروازه بان اول دارد.
به نظر شما، امیر قلعه نویی کدام یک از این دروازه بانان را باید به عنوان دروازه بان اول تیمش انتخاب کند؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها