رئیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان از دستگیری سارق و کیف قاپ خیابان فردوسی خبر داد که چندین میلیارد ریال طلا، سکه و ارز به سرقت برده بود.
کد خبر: ۶۹۹۲۴۳
کیف قاپ میلیاردی سکه و ارز  دستگیر شد

سرهنگ عطاءالله خالقی در گفت‌وگو با تسنیم،‌ با اشاره به دستگیری سارق کیف قاپی که چندین میلیارد سکه، طلا و ارز از قربانیان خود در خیابان فردوسی تهران سرقت کرده بود، اظهار داشت: در پی افزایش سرقت کیف قاپی در محدوده خیابان فردوسی شمالی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تیم ویژه‌ای از ماموران با راهنمایی سرهنگ موقوفه‌ای، سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، رسیدگی به این پرونده را دستور کار خود قرار دادند.

رئیس کلانتری 109 بهارستان با بیان اینکه ماموران این تیم با استفاده از اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سارقان اصلی این پرونده شدند،‌گفت:‌ ماموران در تحقیقات ابتدایی خود موفق شدند هویت یکی از سارقان اصلی با نام «سیاوش» را شناسایی کنند و در ادامه دریافتند که وی به همراه چند تن از همدستانش با یک موتورسیکلت تریل آبی رنگ و یک موتورسیکلت هوندا قرمز رنگ، اقدام به کیف قاپی در محدوده مورد نظر می‌کند.

وی ادامه داد: لذا ماموران با تحت نظر گرفتن خیابان‌های فردوسی جنوبی، جمهوری و فردوسی شمالی درصدد دستگیری وی برآمدند که در روز چهارشنبه گذشته موفق به شناسایی وی به عنوان راکب تریل آبی رنگ مذکور شدند ولی متهم به دلیل سابقه دستگیری قبلی به دست ماموران این کلانتری، بلافاصله متوجه حضور ماموران تجسس، در محل شد و گریخت.

خالقی با بیان اینکه پس از فرار وی، اقدامات پلیسی برای دستگیری «سیاوش» با قوت بیشتری دنبال شد افزود:‌ با ادامه داشتن مراقبت ماموران، متهم روز بعد از فرار، در حالی که به صورت تک نفره، بر روی یک موتورسیکلت هوندای قرمز رنگ سوار بود، توسط کسبه و اهالی محل شناسایی شد و ماموران موفق شدند وی را زمانی که قصد سرقت کیف یک خانم را داشت، دستگیر کنند.

رئیس کلانتری 109 بهارستان گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری، با توجه به مستندات موجود شامل فیلم و عکس و با مواجهه حضوری متهم با شاکیان، مشخص شد که در میان قربانیان سرقت‌های «سیاوش»، سرقت یک کیف حاوی سکه و طلا به ارزش دو میلیارد ریال، یک عدد کیف دستی حاوی 900 میلیون ریال و سرقت چند هزار دلار نیز وجود دارد که متهم به دلیل کذب گویی و ادامه تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها