راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 10:30 امروز جمعه در تهران و 770 شهر و 80 نقطه جهان آغاز شد.
کد خبر: ۶۹۹۲۲۰
آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران اسلامی

به گزارش واحد مرکزی خبر ، ‌در ایران اسلامی، 770 شهر صحنه حضور حماسی و باشکوه مردم روزه دار در حمایت از آرمان ملت فلسطین است.

مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران از ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز آغاز ‌شده که در مسیرهای 9‌گانه به سمت میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران با حضور امت قدرشناس و همیشه در صحنه برگزار شد.

در شهرستانی ها نیز در مسیرهای منتهی به مصلی های نماز جمعه برگزار شد.

همچنین 50 سخنران مطرح کشور به اقصی نقاط کشور اعزام خواهد شد تا ابعاد ملی و دستاوردهای جهانی روز جهانی قدس را برای مردم تبیین کنند.

در دیگر کشورهای جهان هم مراسم روز قدس قبل و یا بعد از نماز جمعه برپا خواهد شد.

خبر دیگر این که ، حضرات آیات مکارم شیرازی ، جوادی آملی، نوری همدانی ، علوی گرگانی و سبحانی و مظاهری ملت ایران را به حضور گسترده در راهپیمائی امروز فراخواندند.

روسای سه قوه ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، اعضای مجلس خبرگان ، شورای نگهبان ، ائمه جمعه ، جامعه مدرسین ، مدیریت حوزه های علمیه ، جامعه روحانیت مبارز، تشکل های مردمی ، احزاب و گروههای سیاسی ، طلاب و دانشجویان ، هنرمندان ، معلمان ، کارگران و اعضای اصناف ، جامعه ورزشکاران هم تاکید کردند همراه و همگام با ملت ایران در مراسم امروز، از جنایات رژیم صهیوینیستی ابراز انزجار و از استقامت ملت فلسطین حمایت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها