معاون پارلمانی صدا و سیما گفت:اخیرا در گزارشی رسانه ملی مجموعه ای را در مورد ارائه و فروش مانتوهای مناسب معرفی کرد که متاسفانه بلافاصله از طریق صنف این گروه با آن ها برخورد شد.
کد خبر: ۶۹۸۶۴۸
برخورد با مانتوفروشی مورد تایید صدا و سیما

محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به جلسات برگزار شده در کمیسیون اصل 90 مجلس حول محور موضوع اجرای قانون گسترش فرهنگ عفاف و حجاب گفت: این جلسات با حضور کلیه دستگاه های مرتبط با اجرای قانون عفاف و حجاب تشکیل شد که در این میان چند دستگاه بیش از بقیه مخاطب اجرای قانون گسترش فرهنگ عفاف و حجاب هستند که در این بین نیز صدا و سیما دستگاه مخاطب اول و در رتبه نخست است.

/Media/Image/1392/10/01/635233191871622197.jpg


در ادامه این مطلب افزود: برای هر یک از دستگاه های مرتبط با اجرای این قانون 21 بند وظیفه تعریف شده است اما برای صدا و سیما به عنوان مهم ترین دستگاه ها در اجرای این قانون 34 بند وظیفه تعریف شده است.

وی ادامه داد: در این جلسات مجموعه صدا و سیما گزارش جامعی ارائه کرده است و من تاکید کردم که مجموعه فعالیت های مستقیم و غیر مستقیم اگر به صورت کلیپ تنظیم شود ، به خودی خود یک برنامه 5 تا شش ساعته می شود و در این خصوص ما غنی هستیم.

میرتاج الدینی تصریح کرد: به طور مثال «کلاه پهلوی» ریشه بی حجابی را در ایران بررسی کرد و در این سریال صدا و سیما رسالت خود را مبنی بر بررسی تاریخی مقوله بی حجابی انجام داد. امروز نیز در صدا و سیما ، معرفی حجاب برتر توسط مجریان و گویندگان انجام می شود و این مقوله در رسانه ملی نهادینه شده است.

معاون پارلمانی صدا و سیما هم چنین تصریح کرد: در سریال «مدینه» نیز برخورد حکمت آمیز و متانت و حجاب شخصیت اول زن نوعی فرهنگ سازی بود که صدا و سیما در این راستا گام برداشت و گزارش این مسائل در کمیسیون اصل 90 داده شد.

او در این خصوص تصریح کرد: رسانه ملی اخیرا به این مسائل توجه زیادی داشته است و فروشگاه های مربوط به مانتوهای خوب و متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی را بیش تر تبلیغ می کند. وی تاکید کرد: اخیرا در گزارشی رسانه ملی مجموعه ای را در مورد ارائه و فروش مانتوهای مناسب در منطقه میرداماد معرفی کرد که متاسفانه بلافاصله از طریق صنف این فروشگاه با آن ها برخورد شده بود و مافیایی که در مقابل آن ها بود با فشارهای خود فروشگاه را به جایی رساند که 10 روز فروشگاه تعطیل شد که البته صدا و سیما این موضوع را افشا کرد

میرتاج الدینی تاکید کرد: این رویه کمیسیون اصل 90 اقدامی بسیار مناسب و خوب است و تا به امروز هیچ کمیسیون و جلسه ای در مجلس در این راستا تمامی دستگاه های مرتبط با این مقوله را در کنار یکدیگر جمع نکرده است. (خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها