از دور از نزدیک

سگ وفادار

لیلیسا یک سگ برزیلی است که مهربانی و کمکش به دیگر حیوانات دور و اطرافش باعث معروف شدن او شده است. این حیوان از زمانی که توله بود در یک اوراق‌فروشی در شهر سن کارلوس زندگی می‌کند. از همان زمان لیلیسا رابطه خوبی با دیگر حیوانات این مکان که یک گربه و چند مرغ و خروس بود، داشت.
کد خبر: ۶۹۸۶۳۵

او علاوه بر محافظت از این حیوانات، برای آنها غذا نیز تهیه می‌کند. او هر شب نزدیک به شش کیلومتر را از اوراق‌فروشی تا مرکز شهر طی کرده تا بتواند غذایی برای دوستانش پیدا کند. داستان این فداکاری زمانی مشخص شد که یکی از اهالی این شهر به نام لوسیا پس از آن‌که به این سگ مقداری غذا داد، متوجه شد حیوان بدون آن‌که به غذاها لب بزند آن را برداشته و می‌رود.

لوسیا وقتی این سگ را تعقیب کرد، دید که پس از پیمودن چند کیلومتر وارد یک اوراق‌فروشی شده و غذاها را بین دیگر حیوانات تقسیم می‌کند. / Oddity central

جمع‌آوری عروسک‌های فیلم تبدیل‌شوندگان

ژانگ وی، سی‌وهشت ساله و اهل استان شان‌دونگ چین علاقه فراوانی به شخصیت فیلم تبدیل‌شوندگان (ترانسفورمرز) دارد. همین علاقه باعث شده تا او از سال 2002 مجموعه‌ای از شخصیت‌‌های این فیلم در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف را جمع‌آوری کند.

حال با گذشت 12 سال او توانسته 380 مدل را جمع‌آوری کند که برای این تعداد نزدیک به 32 هزار دلار هزینه کرده است.

نکته جالب این است که ژانگ چند سال پیش ازدواج کرد و همسرش نیز یکی از همراهان او در تکمیل این مجموعه بود. گرچه این کار برای این دو هزینه‌آور بوده اما می‌گویند تا زمانی که بتوانند به این کار ادامه می‌دهند. ‌/‌ Oddity central

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها