پلیس کره جنوبی سه شنبه اعلام کرد جسد تاجر میلیاردر مالک کشتی غرق شده در این کشور که بیش از 300 کشته و مفقود برجای گذاشت، پیداشده است.
کد خبر: ۶۹۸۴۹۰
جسد مالک فراری کشتی غرق شده کره‌جنوبی یافت شد

به گزارش خبرگزاری کیودو از سئول، پلیس این خبر را پس از بررسی اثر انگشت و آزمایش دی ان ای برروی جسد مرد 73 ساله که گفته می شود متعلق به یوو بیونگ اون تاجر فراری مالک شرکت دریانوردی چونگ هایجینˈ است، اعلام کرد.

براساس این گزارش، این جسد چند هفته قبل در یک زمین مزروعی در شهر سونچئون در جنوب غرب کره جنوبی واقع در حدود 300 کیلومتری سئول پایتخت این کشور یافت شده بود اما به دلیل قابل شناسایی نبودن جسد آزمایش هایی برروی آن صورت رگفت.

براساس این گزارش، هنوز زمان دقیق و علت مرگ این تاجر که پس از سانحه کشتی اقدام به فرار کرده و پلیس برای یافتن آن 500 هزار دلار جایزه تعیین کرده بود، مشخص نیست.

مسئوولین کره جنوبی معتقدند یوو و خانواده وی که مالک این شرکتی هستند که کشتی غرق شده نیز متعلق به آن بوده است، در رعایت موارد ایمنی کوتاهی کرده و با سوارکردن مسافر بیش از ظرفیت، موجب بروز این فاجعه شده اند.

این کشتی با 476 مسافر که 325 نفر آن دانش آموز بودند بامداد 16 آوریل سال 2014 میلادی - 27 فروردین - برای یک سفر تفریحی به مقصد جزیره «جیجو» عازم شده بود اما در نیمه راه به دلایل نامعلومی غرق شد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها