حدود هفت دهه از اشغال پاره تن اسلام توسط صهیونیستها می گذرد.هفت دهه که تماما" با خون ریزی و جنایت و ددمنشی علیه کودکان و زنان و مردان همراه بوده است و اگر کسی تمایل داشته باشد جنایات مستبدان و خون آشامان تاریخ را از فرعون و شمر وحجاج گرفته تا هیتلر و موسولینی،یکجا ببیند؛ کافی است به کارنامه خونبار صهیونیسم در این هفتاد سال نظر بیندازد.
کد خبر: ۶۹۸۱۶۳

فقط وقایع همین چند روز اخیر کافی است تا همه دنیا با رژیم صهیونیستی و خوی و منش آن آشنا شوند.چهره کریهی که برای بزک و قابل مشاهده کردنش تا کنون پروژه های متعددی اجرا شده و هزینه های گزافی پرداخت شده که فقط یک نمونه آن تاسیس «موسسه پروژه اسرائیل» از سوی جنیفر لاسزلو میزراهی و تهیه طرحی باعنوان «پروژه اسرائیل» از سوی دکتر فرانک لونتز است؛ طرحی که سال 2003 آماده و سپس در سال​های 2008 و 2009 ،به​روز رسانی شد.

در یک فراز از این متن آمده است:«زبان اسرائیل زبان آمریکاست: "دموکراسی"،"آزادی"،"امنیت" و "صلح"» فرازی که نقاب از فریب و نیرنگ پشت سر این واژه های ارزشمند بر میدارد و برای همه انسان های آزاده جهان این واقعیت را آشکار می‌سازد که این واژه های مقدس با چه اهداف نامقدس و توسط چه ناپاکانی شبانه روز مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

چندروزی است رژیم غاصب اسرائیل به بهانه کشته شدن سه یهودی شهرک نشین، وقیحانه به کشتار ساکنان مظلوم و روزه دار غزه ادامه می دهد و مدعیان حقوق بشر،وقیحانه تر ازاو، از این جنایات حمایت می کنند.

قدس و فلسطین از موضوعات راهبردی جهان اسلام و جزو سیاست های تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی از روزهای نخست نهضت تا کنون بوده و در آینده نیز خواهد بود و درست با همین رویکرد بود که امام راحل (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز «قدس» نامیدند.به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی،«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آنها نمی‏توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‏دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند.»صحیفه امام، ج‏9، ص: 278

روز قدس امسال اگر چه حال و هوای دیگری دارد و فضا آکنده ازبوی خون و مظلومیت زنان و کودکان مظلوم و در‌عین‌حال غیرتمند و مقاوم و صبورغزه است اما تشت رسوایی مدافعان دموکراسی،آزادی،صلح وحقوق بشر را نیز سرنگون خواهد کرد.رسوایی اقدامات جنایتکاران صهیونیست فقط دامن آنان را نگرفته و هم پیمانان آنان در گوشه و کنار دنیا وشوربختانه از جمله درکشور خودمان هم در این رسوایی شریک شدند.

فراموش نکرده ایم بظاهر اصلاح طلبان و روزنامه نگارانی در انجمن صنفی منحله را که زمزمه کنار آمدن با رژیم خونخوار اسرائیل و شریک شدن درجنایات این رژیم را مطرح کردند و در ماجرای فتنه 88 نیز با وقاحت شعار «نه غزه ،نه لبنان»سردادند، و متاسفانه در غفلتی «هماهنگ» ! جریانی که شعار استقلال و اطلاع رسانی آزاد سر می دهد دیروز صفحات اول روزنامه‌هایشان هیچ نشانه ای از ظلم و ستم رواداشته شده بر مردم ستمدیده غزه نداشت!

اینجاست که حکمت سخن روح خدا که فرمود: «روز قدس، روزی است که باید به این روشنفکرانی که در زیر پرده با آمریکا و عمال آمریکا روابط دارند هشدار داد.»بیشتر روشن می شود.

روز قدس امسال حال و هوای دیگری خواهد داشت ومشت‌گره کرده و فریاد بلند ایران در روز قدس،روز اسلام و روز رسول اکرم(ص)نه تنها علیه غاصبان قدس شریف که علیه هر جریان همسو یا ساکت در برابر ظلم و جنایت آنان به آسمان برخواهد خاست.

مهدی فضائلی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها