عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

عملکرد آخوندی به هیچ وجه در خور استیضاح نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کسانی که زمزمه استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی را مطرح می کنند، گفت: به عقیده من عملکرد آخوندی به هیچ وجه در خور استیضاح نیست.
کد خبر: ۶۹۷۵۰۵
عملکرد آخوندی به هیچ وجه در خور استیضاح نیست

علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در سال اول مدیریت دولت روحانی قرار داریم، گفت: به نظر من عواقبی در استیضاح وجود دارد که باعث می شود وزارتخانه مدتها بدون وزیر بماند.

وی با اشاره به اینکه باید وزرا به کمیسیون ها دعوت شوند و سوءتفاهم ها در فضایی به دور از بازی های سیاسی رفع شود، افزود: استیضاح یک دوره طولانی دارد و طولانی شدن به روند اجرای کار آسیب می زند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه سوال و تذکر به وزیر راه اشکالی ندارد، گفت: اینکه آقایان می خواهند وزارتخانه ای به این بزرگی را به چالش بکشانند و حداقل آن را سه ماه بدون وزیر بگذارند، اشکال دارد.

نماینده مردم سلماس در مجلس با انتقاد شدید از کسانی که شعار استیضاح وزیر راه را سر می دهند، افزود: ابتدا باید ببینیم وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم ابزارها و امکانات لازم را در اختیار داشته و کاری نکرده یا با کمبود امکانات رو به رو بوده است.

آقایی با تاکید بر اینکه در حال حاضر وزیر راه و شهر سازی امکانات لازم را برای مدیریت شهری در اختیار ندارد، گفت: اعتبارات کم است و مشکلاتی که ایجاد می شود ناشی از کمبود منابع مالی است و همین یک دلیل چالش بین نمایندگان و دولت است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: دولت نباید برای نماینده مجلس چالش درست کند و نماینده نیز باید محدودیت های دولت را درک کند و انتظار بیهوده از وزیر نداشته باشد بلکه شرایط را درک کند و برای انتظار خود به واقعیت ببیند دولت بودجه آن پروژه را دارد یا خیر؟ (شریان نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها