مدافع تیم پرسپولیس می‌گوید دیگر برای تیم ملی بازی نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۹۷۴۵۷
محسن بنگر تیم ملی فوتبال را تحریم کرد

به گزارش جام جم ورزشی، محسن بنگر درباره برگزاری اردوی تیم پرسپولیس در ترکیه اظهار کرد: خدارا شکر اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. در این اردو تمرینات بدنسازی پرفشاری را انجام دادیم و در حال حاضر از نظر بدنی شرایط ایده آلی داریم. ان‌شاءالله در تهران تمرینات تاکتیکی را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم با آمادگی کامل مسابقات لیگ را آغاز کنیم.

وی افزود: در ترکیه بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام دادیم و در کل اردوی خوبی را برگزار کردیم و مطمئنا این اردو تاثیرات مثبتی در روند آماده سازی ما خواهد داشت.

بنگردر پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کرده است به ایسنا گفت: در حیطه وظایف من نیست که درباره این گونه مسائل اظهار نظر کنم اما معتقدم امسال تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم و مطمئنا از سال گذشته بهتر عمل خواهیم کرد. هواداران منتظر باشند زیرا امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وی درباره الزام سازمان لیگ به انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان نیز اظهار کرد: اگر قرار است فقط قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس را منتشر کنند کار خوبی نیست زیرا باید قرارداد همه باشگاه‌ها منتشر شود. لطفا به مردم دروغ نگویید. ایرادی ندارد مردم بدانند کدام بازیکن بیشتر از سایرین دریافتی دارد. همانطور که یک مسئول حقوقی به باشگاه ما آوردند و تمام قرارداد‌ها را منتشر کردند به باشگاه‌های دیگر هم بروند و قراردادهای آنها را هم منتشر کنند. من خواهشم این است که با استفاده از یک فرد زبده تمام قراردادهای همه باشگاه‌ها را منتشر کنند. البته نباید این موضوع را معطوف به فوتبالیست‌ها کنیم. بیایید قراردادهای سایر رشته‌های ورزشی مثل بسکتبالیست‌ها را هم منتشر کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم به حضور در تیم ملی فکر می‌کنید، گفت: دیگر به تیم ملی فکر نمی‌کنم و حتی اگر دعوت هم شوم برای بازی به تیم ملی نخواهم رفت.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها