در حالی که سخنرانی حجت الاسلام ناطق نوری در مراسم احیاء حرم امام خمینی به طور کامل از شبکه دو تلویزیون پخش شد.سایت انتخاب در خبری پیرامون این موضوع نوشت : با وجود آن که سخنرانی ناطق نوری با تاخیر از تلویزیون پخش می​شد، اما ظاهرا اشتباه مسئولان سانسور این شبکه باعث پخش سخنان کنایه آمیز حجت الاسلام ناطق نوری شد.
کد خبر: ۶۹۷۳۷۷

این ادعای سایت انتخاب در حالی مطرح می شود که نه براساس اشتباه بلکه براساس روال و سیاست های جاری صدا و سیما درباره سخنان آقای ناطق نوری عمل شد و حتی جملات کنایه آمیز ایشان درباره تاخیر در پخش سخنانش خطاب به تلویزیون نیز پخش گردید.ناطق نوری گفت: ما وقتی به خانه می رسیم هنوز صحبت​های ما در حال پخش شدن است .گفتنی است تمامی برنامه های مربوط به شب​های احیاء از مراکز مختلف و شخصیت​های مختلف ضبط و طبق جدول زمانبندی خاصی از شبکه های مختلف پخش می گردد و سخنان آقای ناطق نوری نیز مانند باقی برگزار کنندگان احیاء به همین شیوه و به شکل کامل از تلویزیون پخش شد.به نظر می رسد این بار دروغپردازان بودند که دریافتن بهانه ای برای حمله به تلویزیون ناکام ماندند.

صدیقی: روز قدس امسال باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل باشد

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که روز قدس امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: اسرائیل آتشی است برای خاکستر کردن دنیای اسلام.به گزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اینها از ابتدا موجودیت‌شان با تجاوز، ظلم، غارت و قساوت بوده است. صاحبان خانه را بیرون کردند و آن مقداری هم که باقی ماندند، دارند خانه‌هایشان را ویران می‌کنند. کودکان، پیرمردها، زن‌ها و جوانان را می‌کشند. صدیقی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان این‌که ایجاد اختلاف در صفوف مومنان، افراطیگری است، افزود: وارد کردن یک جریان خاص آن هم از نوع افراطی خصوصا در دانشگاه‌ها، برخلاف اعتدال است و توقع ما از دولت محترم خصوصا از رئیس‌جمهور محترم که سابقه حضور در هیچ فتنه‌ای نداشته و در فتنه 88 مطالب روشنی را در محکومیت آن ایراد کردند، این است که شعار اعتدال با تصدی افراطی‌های بسیار افراطی برای مردم جای سوال دارد.

انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از عربستان

آیت‌الله مکارم شیرازی در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان که در مدرسه امیرالمومنین(ع) برگزار شد، با بیان این‌که سعودی‌ها بیشترین تعداد قرآن را چاپ می‌کنند، گفت: باید از آنها پرسید وجدانا چقدر به قرآن عمل می‌کنید؟ آیا حمایت کردن از تروریست‌هایی که خون مسلمانان را بی‌حساب می‌ریزند، صحیح است؟ این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: آیا حمایت کردن از تروریست‌ها و افراد بی‌رحم و آدمکشی که بیگانه با اسلام و بشریت هستند و در سوریه، شمال عراق و دیگر بلاد اسلامی به جان مردم افتاده‌اند و خون مسلمانان را بی‌حساب می‌ریزند، صحیح است؟

جنتی: نظر اکثریت ملاک است

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین آیین‌نامه جدید برای کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خبرداد و گفت: با تصویب نهایی این آیین‌نامه فیلتر یا رفع فیلتر هر صفحه و سایتی با نظر اکثریت اعضا صورت می‌‌گیرد. او گفت: در گذشته مسئولیت رفع فیلتر و فیلتر کردن برخی سایت‌ها از اختیارات خاصی بود که به هیاتی پنج نفره سپرده شده بود که در این باره تجدید نظر صورت گرفت. به گزارش سایت خانه ملت، او با بیان این‌که بیش از 5/4 تا پنج میلیون نفر از مردم در کشور از شبکه‌های ارتباطی چون وایبر و واتس‌آپ استفاده می‌کنند، گفت: در مورد فیلتر یا رفع فیلتر شبکه‌ها که مورد اقبال میلیونی مردم قرار گرفته باید با احتیاط برخورد کرد و تصمیمات پخته‌تر و دقیق‌تری با حضور همه اعضای اصلی این کمیته گرفت. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره آخرین وضع بررسی تماس تصویری رایتل در شورای عالی فضای مجازی، گفت: این موضوع در حال بررسی است.

ماجرای دروغ اعدام ۷ نفر در تهران

محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با اشاره به دعوت ایران از کمیسر حقوق بشر سازمان ملل برای بازدید از ایران گفت: احمد شهید گزارش‌های خود را بر اساس اخبار سایت‌های مخالف نظام تنظیم می‌کند و برای ادعاهایش سندی ندارد. به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: ایشان در گزارش خود مدعی شده هفت نفر در تهران اعدام شدند، در حالی که اینها الان زنده هستند.

احمد شهید مرتب می‌گوید چرا مرا به ایران راه نمی‌دهید، در حالی که بیرون از ایران و در گزارش‌هایش حدود 3000 اتهام به ایران زده است. آمدنش به ایران برای بررسی نیست، برای تبلیغات است. وی چگونه می خواهد 3000 اتهام را طی سه روز بررسی کند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها