پسری که با سوء استفاده از اعتماد مادرش با ایجاد رمز دوم به حساب وی دستبرد زده بود توسط پلیس شهرستان تربت جام خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۷۲۱۶
دستگیری پسر به خاطر برداشت غیر مجاز از حساب مادر

جام جم سرا:فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در تشریح این خبر گفت: با مراجعه زنی میانسال به پلیس فتا و تنظیم شکایتی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

یه گزارش سایت پلیس پس از تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد برداشتها که حدود دو نیم میلیون ریال وجه بوده به صورت خرید شارژ تلفن همراه صورت گرفته است.

سرهنگ علی اصغر مختاری افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از بررسی اظهارات مالباخته و بررسی ادله فنی رد پای پسر شاکیه را پیدا کردو با هماهنگی قضایی او را به پلیس فتا فرا خواند.

در تحقیقات به عمل آمده از متهم مشخص شد متهم23 ساله با سوء استفاده از کم سوادی مادرش با ایجاد رمز دوم اقدام به برداشت غیر مجاز در قالب خرید شارژ تلفن همراه کرده است.

وی از شهروندان خواست ضمن دقت در حفظ و نگهداری رمز دوم کارت های بانکی حتی الامکان در صورت تحویل کارت خود به دیگران در اولین فرصت نسبت به تغییر رمزهای کارت خود اقدام کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: افراد می توانند با فعال کردن SMS حساب بانک خود در صورت بروز چنین سرقت هایی بلافاصله از تراکنش های حساب خود مطلع شوند و امکان سوءاستفاده بیشتر را به کلاهبرداران ندهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها