مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی خبر داد:

ثبت نام ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان اعلام کرده که قصد دارد با همکاری موسسه نمایشگاه‏های فرهنگی کشور غرفه کودک و نوجوان ایران را در نمایشگاه امسال کتاب فرانکفورت مدیریت کند.
کد خبر: ۶۹۷۰۸۷
فراخوان برای حضور ناشران کودک در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در فراخوانی آمادگی خود را برای همکاری با ناشران این حوزه برای برپایی غرفه کودک ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت 2014 اعلام کرده است.

در این فراخوان آمده است:

با سلام و احترام
به آگاهی می‏ رساند انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان قصد دارد با همکاری مؤسسه نمایشگاه‏ های فرهنگی کشور غرفه کودک و نوجوان جمهوری اسلامی ایران را در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت 2014 مدیریت کند لذا این انجمن آماده همکاری با ناشران حوزه کتاب کودک و نوجوان در زمینه های زیر است:

1-نمایش کتاب‏‌های تألیفی و با تصویرگری مناسب در غرفه (برای این منظور ناشران محترم باید یک نسخه از کتاب‌‏های خود را حداکثر تا تاریخ 10 مرداد 1393 به دفتر انجمن ارسال کنند تا کتاب‌های مناسب از میان آنها انتخاب شود)

2-ناشرانی که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت حضور دارند، می‌توانند با هماهنگی مدیریت غرفه کودک و نوجوان جمهوری اسلامی ایران از این غرفه برای نمایش آثار خود و ملاقات با ناشران خارجی استفاده کنند. شایان ذکر است که مترجم در داخل غرفه حضور خواهد داشت.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها