سازمان اوقاف و امور خیریه، از فعالان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم قدردانی کرد. در این مراسم بیشترین جوایز به تلویزیون تعلق گرفت و از روزنامه جام‌جم هم در بخش رسانه‌‌های مکتوب به عنوان روزنامه برتر قدردانی شد.
کد خبر: ۶۹۶۸۳۷

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم قدردانی از فعالان رسانه‌ای سی‌و‌یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و پوشش کامل برنامه‌ها و اخبار بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم با قدردانی از فعالیت‌های شبکه‌های تلویزیون، پخش 1231 دقیقه برنامه زنده، 2386 دقیقه برنامه تولیدی، پخش 126 تیزر مسابقات و تولید670 دقیقه خبر و گزارش خبری را مرهون تلاش‌های مسئولان رسانه ملی بخصوص شورای معارف سیما دانست.

در مراسم تجلیل از رسانه‌های فعال سی‌و‌یکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن‌کریم از حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و معارف، رضا مصداقی مدیر پخش شبکه یک، مسعود گرجی قائم مقام، سعید بانی مدیر پخش، حیدر جاودان مدیر گروه مناسبت‌ها و مسابقات، جمشید کلانتری کارگردان، مهدی قصری‌زاده سردبیر خبر قرآنی و حسین فراست تهیه‌کننده (شبکه قرآن و معارف)، محمد احسانی تصویربردار و میثم آقابیگی تهیه‌کننده شبکه سه قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها