روزنامه «دیلی‌بیست» روز چهارشنبه در گزارشی نوشت که حماس همین حالا هم با رساندن برد موشک‌های خود به مهمترین شهرهای اسرائیل، پیروز نبرد شده است.
کد خبر: ۶۹۶۷۸۷
دیلی‌بیست: حماس در نبرد پیروز شد

روزنامه آمریکایی «دیلی‌بیست» روز چهارشنبه در گزارشی به قلم «الی لیک» در مورد عملیات اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه غزه، نوشته است که حماس همین حالا هم با رساندن برد موشک‌های خود به مهمترین شهرهای اسرائیل، پیروز نبرد شده است.

این گزارش با بیان اینکه اکنون هیچ‌یک از شهرهای فلسطین اشغالی از موشک‌های حماس در امان نیست، این امر را حاصل شکست اطلاعاتی اسرائیل دانسته است.

در ابتدای این گزارش آمده است: «شاید این را از تصاویر حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غزه متوجه نشوید، اما جنگ کنونی پیروزی چشم‌گیری برای حماس داشته است.»

دیلی‌بیست می‌افزاید: «زمانی که این گروه در سال 2007 کنترل غزه را به دست گرفت، موشک‌های ابتدایی آن‌ها بردی بیش از 25 مایل (40 کیلومتر) نداشت. با وجود آنکه تل‌آویو پایتخت اقتصادی اسرائیل چندان هم با غزه فاصله ندارد، اما آن‌ها نمی‌توانستند آن را هدف قرار دهند. اما موشک‌های حماس هفته گذشته بیش از 90 مایل (150 کیلومتر) را پیمود تا به حوالی شهر «حیفا» واقع در شمال اسرائیل برسد. این موشک‌ها حتی در نزدیکی شهر هسته‌ای اسرائیل، یعنی دیمونا هم برخورد کردند، تا حالا دیگر همه شهرهای مهم اسرائیل در برد تسلیحات این گروه قرار گیرند.»(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها