علیرضا قربانی، خواننده موسیقی ایرانی برای تکمیل مراحل پایانی ضبط تازه‌ترین آلبوم‌اش به آهنگسازی سامان صمیمی عازم فرانسه شد.
کد خبر: ۶۹۶۷۵۳
ضبط آلبوم تازه علیرضا قربانی در پاریس

به گزارش مهر، علیرضا قربانی که این روزها در فرانسه به سر می‌برد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته بود برای تکمیل مرحله میکس و مسترینگ تازه‌ترین آلبومم که به آهنگسازی سامان صمیمی تولید خواهد شد به فرانسه سفر کردیم.

او توضیح داد: این آلبوم که در واقع چهارمین تجربه من در تولید یک آلبوم موسیقایی برای انتشار و تولید در کشورهای خارجی بعد از پروژه‌هایی چون «سرمستی»، «دنیای ریتم» و «خطاطی آواز» محسوب می‌شود، قرار است علاوه بر انتشار در اروپا، در یک یا دو جشنواره مطرح اروپایی نیز به مخاطبان ارائه شود.

این خواننده موسیقی ایرانی بیان کرد: برای حضور در پاریس هیچ برنامه جانبی اعم از برگزاری کنسرت یا اجرای دیگری پیش بینی نشده و طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم قرار است اول مرداد در تهران حضور داشته باشیم و برای برگزاری چند کنسرت در شهرستان اقدام کنیم.

قربانی با بیان این‌که هنوز هیچ نامی برای آلبوم انتخاب نشده است، گفت: سازبندی این آلبوم موسیقایی آنسامبل ایرانی متشکل از سازهایی چون تار، کمانچه، کمانچه باس و چند ساز کوبه‌ای از جمله تنبک، کوزه، کاخن و دف است که روی اشعار بزرگانی چون ابوسعید ابوالخیر، مولانا، محمدرضا شفیعی کدکنی، فریدون مشیری به آهنگسازی سامان صمیمی برای تولید آماده خواهد شد. این در حالی است که یک قطعه قدیمی با شعر و آهنگ عارف قزوینی با تنظیم جدید در این آلبوم گنجانده شده است.

این خواننده موسیقی ایرانی چندی پیش از تازه‌ترین آلبوم خود با نام «رفتم و بار سفر بستم» اثر زنده یاد علی تجویدی و نظارت و تنظیم کامبیز روشن روان رونمایی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها