پایان سریال زورگیری در خودروی پراید

تبهکاران چاقو به دست دستگیر شدند + عکس

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری کلاهبردار 140 میلیارد ریالی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۶۴۷
کلاهبردار 14 میلیارد تومانی دستگیر شد

سرهنگ حمیدرضا گل صباحی در جمع خبرنگاران افزود: پرونده مرد کلاهبرداری که با خرید چهار قطعه زمین در یکی از مناطق کرج اقدام به فروش آنها به چندین نفر کرده بود با شکایت مالباختگان در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی گفت: با کار اطلاعاتی پلیس، فرد کلاهبردار دستگیر و مشخص شد که وی دارای سابقه کلاهبرداری نیز بوده است.

سرهنگ گل صباحی افزود: طبق تحقیقات این فرد کلاهبردار قصد داشت با دریافت گذرنامه برای خانواده از کشور خارج شود که با سرعت عمل پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.با دستگیری این کلاهبردار به نام «ق - ن» تاکنون 97 شاکی به پلیس آگاهی البرز مراجعه و شکایت کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: این فرد کلاهبردار پس از خرید زمین به بهانه ساخت واحدهای مسکونی و پیش فروش آنها از خریداران مبلغ 700 میلیون ریال تا پنج میلیارد ریال دریافت کرده بود.

سرهنگ گل صباحی افزود: متهم به شکلی فعالیت می کرد که در یک بنگاه معاملاتی چند واحد را با کد پستی و رهگیری متفاوت و در یک بنگاه دیگر شماره واحدها و متراژ، کد پستی را تغییر داده و به افراد دیگر به فروش می رساند.

این مقام انتظامی گفت: پلیس مدیر چهار دفتر مشاور املاک را که در این زمینه مظنون بودند، دستگیر کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز از مردم خواست قبل از خرید هر نوع ملک و ساختمان از طریق تحقیقات محلی، شهرداری، ثبت اسناد، اداره پست و همچنین کد رهگیری معتبر مطلع شوند تا گریبان گیر این گونه شیادان نشوند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها