مخترعان هلندی موفق به ساخت موتوری با دو قابلیت متفاوت شده اند. این موتور علاوه بر اینکه می تواند روی زمین حرکت کند، قابلیت پرواز در آسمان را نیز دارد.
کد خبر: ۶۹۶۶۱۲
موتورسیکلت با قابلیت پرواز + عکس

مخترعان هلندی موفق به ساخت موتور متفاوتی شده اند که در آسمان و زمین حرکت می کند. این موتورسیکلت دو سرنشین دار، هیبریدی (خودروهای هیبریدی معمولا تلفیقی از موتور احتراق داخلی خودروهای متداول با باتری و موتور الکتریکی یک خودرو الکتریکی هستند.) بوده و دارای سه چرخ و ترکیبی از یک هلی کوپتر کوچک و موتور است که به قیمتی حدودا 395 هزار دلار به فروش می رسد.

جالب است بدانید برای اینکه بتوان این موتورسیکلت پرنده را هدایت کرد علاوه بر گواهینامه موتورسواری باید گواهینامه مخصوص هواپیماهای شخصی را نیز داشت. این موتور می تواند با سرعتی حدود 112mph و در ارتفاع 4 هزار فوت به پرواز درآید.

این موتور چگونه به یک هلی کوپتر تبدیل می شود؟

دکمه مخصوصی در ساختار فنی این دوچرخه وجود دارد که تنها با فشار دادن آن می توان موتور را از حالت سه چرخ به ماشین پرنده مبدل کرد اما این تبدیل حدودا 10 دقیقه به طول می انجامد.

اما مخترعان هلندی موتور سیکلت معتقدند این ماشین اعجاب انگیز بیش از اینکه یک هلی کوپتر باشد، موتور سیکلت است زیرا تمامی قابلیت های یک هلی کوپتر را دارا نیست.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها