فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری فردی که یکی از بستگان خود را در باغستان به قتل رسانده بود و به کشور گریخته بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۵۳۶
داماد قاتل پس از بازگشت به ایران دستگیر شد

سرهنگ محمدرضا مطیعی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: دوم تیر ماه سال 90 بر اثر نزاع دست جمعی در شهر باغستان جوانی 23 ساله به نام «شایان» به قتل می‌رسد که با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه و آغاز تحقیقات پلبیس مشخص می شود نزاع دست جمعی به صورت خانوادگی بوده و مقتول به همراه پدر، مادر و برادرش با مراجعه به منزل دایی خود با پسران وی درگیر شده که بر اثر این درگیری، جوانی 23 ساله به قتل می رسد.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی دو نفر از عاملان نزاع خانوادگی توسط پلیس شهریار دستگیر شده و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در بازجویی از افراد دستگیر شده مشخص شد متهم فراری به نام «پدرام» که داماد خانواده مقتول بود پس از به قتل رساندن برادر زن خود با مساعدت خانواده اش به کشور ترکیه گریخته است.

سرهنگ مطیعی افزود: با تداوم تحقیقات پلیس مشخص شد که قاتل فراری قصد بازگشت به ایران و ملاقات با خانواده اش را دارد که به محض ورود به ایران و مراجعه به شهرستان شهریار در روستای قجر آباد در عملیاتی ویژه دستگیر شد.

با ارجاع پرونده قاتل به مراجع قضایی برابر حکم قضایی صادره قاتل روانه زندان شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها