تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

شمار قربانیان به ۲۰۴ شهید و ۱۵۲۰ زخمی رسید

وزارت بهداشت فلسطین، بامداد چهارشنبه از افزایش شمار قربانیان حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به ۲۰۴ شهید و ۱۵۲۰ زخمی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۵۳۰
شمار قربانیان به ۲۰۴ شهید و ۱۵۲۰ زخمی رسید

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به «رفح» در جنوب نوار غزه که سحرگاه امروز چهارشنبه صورت گرفت، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

دکتر القدره افزود: «بعد از شهادت محمد الدباری (25 ساله) در حمله هوایی رژیم اشغالگر به رفح، شمار شهدای این تجاوز به 202 نفر افزایش یافت.»

ساعاتی قبل از این حمله هوایی به رفح، جنگنده‌های رژیم اشغالگر خانه خانواده «ابو عوده» در این شهر را بمباران کردند که در نتیجه دو فلسطینی شهید و 3 تن دیگر زخمی شدند. دکتر القدره در این‌باره گفت: «محمد عبدالله الزاحوق و محمد اسماعیل ابو عوده از شهروندان فلسطینی در جریان بمباران منزل ابو عوده در رفح به شهادت رسیدند.»

براساس این گزارش، جنگنده‌های اسرائیلی، سحرگاه چهارشنبه حملات هوایی خود به نوار غزه را تشدید کردند و منزل شماری از رهبران جنبش مقاومت فلسطین (حماس) را از جمله منزل «محمود الزهار»، «یحیی سنوار»، «نمر حماد» وزیر کشور حکومت «اسماعیل هنیه» و نیز منزل «اسماعیل الاشقر» از نمایندگان پارلمان فلسطین را با خاک یکسان کردند.

ارتش رژیم اسرائیل از آمادگی خود برای یورش زمینی به نوار غزه سخن گفته است و درمقابل نیروهای مقاومت فلسطین نیز تاکید کرده اند که برای مقابله با هرگونه یورش نیروهای این رژیم آمادگی کامل دارند.

هم اکنون از طرح آتش بسی سخن گفته می شود که مصر برای برقراری آن بین نیروهای مقاومت و رژیم اسرائیل ارایه کرده است. گروههای فلسطینی با این طرح مخالفت کرده و آن را به لغو کامل محاصره نوار غزه مشروط کرده‌اند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها