همزمان با فرارسیدن شب‌های پرفضیلت قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع)، شبکه‌های رادیویی ایران، فرهنگ، اقتصاد، معارف، تهران و جوان با حضور در مکان‌های مختلف و استقرار واحد سیار، به پوشش زنده مراسم احیای شب قدر می‌پردازند.
کد خبر: ۶۹۶۱۹۰
پخش مستقیم مراسم احیای شب‌های قدر از شبکه‌های رادیویی

به گزارش روابط عمومی معاونت صدای سازمان صداوسیما، در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم رمضان، رادیو ایران از مصلای امام خمینی(ره)، رادیو فرهنگ از دانشگاه امام صادق(ع)، رادیو اقتصاد از حسینیه همدانی‌ها، رادیو معارف از حرم حضرت معصومه(ع)، رادیو جوان از تهران و مراکز استان‌ها اقدام به پخش زنده مراسم احیای شب‌های قدر می‌کنند. رادیو تهران نیز شب نوزدهم از مسجد ارک، شب بیست و یکم از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و شب بیست و سوم از امامزاده صالح، اقدام به پخش زنده و مستقیم مراسم احیای شب‌های قدر می‌کند.

ورزش از نگاه طنز

برنامه «تذکره ورزشی» اتفاقات روز ورزش ایران را از نگاه طنز طرح می‌کند این برنامه امروز ساعت 11 و 45 دقیقه از رادیو ورزش پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی رادیو ورزش، برنامه تذکره ورزشی به موضوعات روز ورزش ایران از نگاه طنز ادبی به نویسندگی و سردبیری سید مرتضی سیدمحمدی پخش می‌شود.

زیر گنبد کبود در رادیو نمایش

رضا رهگذر با برنامه زیر گنبد کبود به رادیو نمایش آمده و داستان‌های عبرت‌آموزی را برای شنوندگان رادیو بازگو می‌کند. به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، در این برنامه با توجه به مناسبت‌های روز، قصه‌های قرآنی و داستان‌های عامیانه با زبانی ساده روایت می‌شود. زیر گنبد کبود در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز ساعت 11 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

هنجارهای فضای مجازی در رادیو فرهنگ

این هفته در برنامه گفتمان که از رادیو فرهنگ پخش می‌شود به موضوع «هنجارها در فضای مجازی» می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه گفتمان کاری از گروه تاریخ و سیاست است که سه‌شنبه‌ها از ساعت 17 تا 18 پخش می‌شود. در این برنامه قرار است با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان فضای مجازی، موضوع تهاجم فرهنگی و چگونگی مقابله با آن به بحث و گفت‌وگو گذاشته شود. در بخش دیگری از این برنامه با حجت‌الاسلام سهرابی، معاون مرکز پژوهش‌های فکری فرهنگی جوان درباره تاثیر تهاجم فرهنگی بر سبک زندگی گفت‌وگو می‌شود.

در ادامه این نشست علی طلوعی، مدیر شبکه جهانی جام‌جم طی سخنانی ضمن ارائه گزارش از تلاش و زحمات گروه‌های دهگانه برنامه‌ساز شبکه‌‌جهانی جام‌جم و برنامه‌های تولیدی این شبکه گفت: ‌اکنون 61 درصد برنامه‌های شبکه جام‌جم تولیدی و 39 درصد تأمینی است که این شاخص بزودی تغییر خواهد کرد و به سوی 80 درصد برنامه تولیدی و 20 درصد تأمینی حرکت خواهیم کرد.

مدیر شبکه جام‌جم تاکید کرد: برای تولید برنامه‌های مناسب لازم است استودیوی ایرانیان به تجهیزات امروزی مجهز شود و برای مدیران، مجریان و برنامه‌سازان دوره‌های آموزشی برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها