آیا تاکنون خودکاری را دیده اید که با نزدیک کردن به اجسام رنگی، رنگ آنها را به خود بگیرد؟ اکنون خودکار شگفت انگیزی ساخته شده که قادر به گرفتن تمامی رنگ ها از طبیعت است.
کد خبر: ۶۹۶۱۷۲
ذخیره 100 هزار رنگ در خودکار + عکس

رنگ های بسیار زیبا و جذابی وجود دارند که گاهی اوقات با خود می گوییم ای کاش خودکار یا قلمی با این رنگ داشتیم! اکنون این خواسته محقق شده است و شما می توانید با نزدیک کردن هر رنگی به این خودکار جادویی رنگ آن را در نوشته های خود مشاهده کنید.

حسگر به خصوصی که در این خودکار شگفت انگیز نهفته است، قادر به تشخیص و ذخیره سازی بیش از 100 هزار رنگ مختلف است.

این خودکار پس از اسکن رنگ های مختلف می تواند به همان رنگ مبدل شود. این قلم که «قلم ناخوانا» نامگذاری شده تا انقلابی را در این عرصه به پا کند.

این خودکار به طرز باور نکردنی می تواند تمامی رنگ هایی که به آنها نزدیک می شود را به خود گرفته و با همان رنگ شروع به نوشتن کند.

حافظه این خودکار حدودا یک گیگابایت بوده و می توان آن را از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمندی یا تبلت ها وصل کرده و با فونت های رنگی خودکار شروع به نقاشی یا نوشتن کرد.

اشخاصی که معمولا با خودکار سرو کار دارند، دوست دارند تا با قلم های مختلف و رنگی صفحات خود را تزئین کنند، این خودکار می تواند مژده ای برای این افراد باشد. این خودکار هنوز به طور رسمی وارد بازار نشده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها