پلیس استان بابل عراق روز دوشنبه اعلام کرد که در عملیات پاکسازی مناطق شمالی این استان، 60 عضو گروه تروریستی داعش و والی این گروه در جرف الصخر و 50 داعشی دیگر در السعدیه خانقین کشته شدند.
کد خبر: ۶۹۵۸۶۵
110 تروریست و یک والی داعش کشته شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری المدی پرس با اعلم این خبر افزود: 4 خودروی داعش نیز منهدم شد و مقادیری سلاح و مهمات به دست نیروهای عراقی افتاد.

بابل در 100 کیلومتری جنوب بغداد واقع است.

یک منبع آگاه در پلیس عراق افزود: نیروهای مشترک تشکیل شده از داوطلبان، گردان عملیات بابل و لشگر موسوم به «طلایی» عملیات نظامی گسترده ای را برای پاکسازی مناطق الرویعیه، الفارسیه و الفاضلیه از بخش های ناجیه جرف الصخر واقع در 60 کیلومتری شمال بابل آغاز کردند که در جریان آن 60 عضو گروه تروریستی داعش از جمله والی داعش موسوم به ابومصعب العیسوی کشته شدند.

همچنین بنابه گزارش پایگاه خبری بوک مدیا، 50 تروریست داعشی دیگر در اردوگاه کوبرا واقع در ناحیه السعدیه خانقین با ضربات هوایی ارتش عراق به هلاکت رسیدند.

داعش در 10 ژوئن 2014 (20 خردادماه 1393) توانست بخش هایی از خاک عراق از جمله تمام استان نینوا به مرکزیت موصل را اشغال کند. پس از این پیشروی داعش با فتوای مرجعیت شیعه نیروهای امنیتی عراق و هزاران داوطلب مردمی به جنگ با گروه تروریستی داعش شتافتند، بسیاری از مناطق را بازپس گرفتند و با هدف قرار دادن لانه تروریست ها، ضربات سنگینی را به این گروه تروریستی وارد کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها