تکرار قسمت چهاردهم سریال «مدینه» امروز ساعت 14:50 از شبکه یک پخش می شود.
کد خبر: ۶۹۵۱۹۸
ماجرای قسمت چهاردهم سریال «مدینه»

در قسمت چهاردهم سریال مدینه خواهیم دید که بهمن پس از پیدا نکردن سند خانه، به شمال می رود تا مدینه را پیدا کند اما در آنجا با سعید (پدر زنش) روبرو شده و درگیر می شود. بعد از این دعوا با سعید بهمن باز هم بدنبال مدینه مر گردد اما پس از یافتن مدینه وی حاضر به دیدار با بهمن نمی شود و همین مساله باعث می شود به پیشنهاد بیتا برای کار در کارخانه بعنوان مدیر داخلی عمیق تر فکر کند.
مدینه داستان زنی است که پس از فوت همسرش جهان می‌خواهد به همراه پسر خوانده‌اش کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانع جدی اوست.
پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار، مجید صالحی و آتیلا پسیانی از بازیگران و سیروس مقدم کارگردان، زینب تقوایی تهیه‌کننده، سعید نعمت الله نویسنده، آرش زینال خیری مدیرتولید، خشایارموحدیان تدوین همزمان، فهیمه کمالی مدیر برنامه ریزی، امیرمعقولی مدیرتصویربرداری، مجید اسکندری طراح گریم و کارن همایونفر آهنگساز مجموعه تلویزیونی مدینه هستند.
مجموعه تلویزیونی مدینه به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی زینب تقوایی درماه مبارک رمضان هر شب ساعت22:30 و تکرار آن ساعت 10:10صبح و 14:50از شبکه یک پخش می شود. (روابط عمومی شبکه یک سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الیكا كمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
۰
۰
سلام خانم پریوش من شمارا خیلی دوست دارم امیدوارم كه یك روز شماره ی شما را پیدا كنم و باهاتون دیدار كنم

نیازمندی ها