سخنگوی وزارت کشور خواستار شد

پرهیز از فعالیت زودهنگام انتخاباتی

150 نماینده مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس درباره اجرا نشدن قانون تقسیمات کشوری از سوی دولت انتقاد کردند.
کد خبر: ۶۹۳۸۰۱
انتقاد نمایندگان از اجرا نشدن قانون تقسیمات کشوری

ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان در گفت‌و‌گو با ایرنا درباره این نامه گفت: متاسفانه از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم قانون تقسیمات کشوری که درباره شهر شدن روستاها و بخش‌هاست، از سوی دولت لغو شده و اجرا نمی‌شود.

وی با اشاره به این‌که این کار دولت غیرقانونی است، اظهار کرد: ما در این نامه خطاب به آقای لاریجانی آورده‌ایم که چرا این اقدام دولت را مغایر قانون اساسی ندانسته است.

تاجیک: دولت روحانی پوپولیستی است

محمدرضا تاجیک، مشاور رئیس دولت اصلاحات در گفت‌وگو با روزنامه آرمان در تحلیل دولت یازدهم گفت: دولت آقای روحانی دولت گرفتاری است، گرفتار خود و دیگران و زندگی روزمره مردم و آمریکا و مساله هسته‌ای و مسائل حاشیه‌ای و گذشته. از این منظر، دولت کنونی را با وجود تمایزاتش با دولت قبلی، دولتی پوپولیستی می‌دانم.

به گزارش مشرق، وی ادامه داد: این دولت بیش و پیش از آن که دل‌آشوبه‌ ذهن مردم را داشته باشد دل‌مشغول جسم آنان است و بیش و پیش از آن‌که به گشودن درهای بسته «مدنی» بیندیشد، به گشودن درهای نیمه‌بسته‌ «بدنی» می‌اندیشد و بیش و پیش از آن که «دغدغه‌ تحزب» داشته باشد، «دغدغه‌ تزاحم» دارد، بیش و پیش از آن که دلمشغول «آزادی و دموکراسی» باشد، دلمشغول «نان و یارانه» است و نیز بیش و پیش از آن‌که واهمه‌ رضامندی احزاب و نهادهای مدنی را داشته باشد، دل نگران رضامندی کانون‌های قدرت در جامعه است.

ایران حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه، تشدید حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و شهادت 9 فلسطینی و مجروح شدن جمع زیادی از ساکنان بی دفاع این مناطق را بشدت محکوم کرد.

به گزارش اداره کل دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امورخارجه، مرضیه افخم با تجلیل از روحیه مقاوم مردم غزه در دفاع و ایستادگی مقابل این اقدامات وحشیانه، از کشورهای اسلامی و عربی و نهادهای طرفدار حقوق بشر خواست از تصمیم فلسطینیان برای پیگیری این جنایات در نهادهای حقوقی و بین المللی از جمله دیوان کیفری بین‌المللی حمایت کرده و در مقابل جنایات و اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی واکنش فوری و موثر نشان دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها