ولگردان خیابانی در جریان سرقت کیف یک مرد، پس از این که با مقاومت وی روبرو شدند او را با ضربات متعدد چاقو از پای درآوردند.
کد خبر: ۶۹۳۴۰۳
حمله دختران و پسران وحشی به مرد جوان

جام جم سرا: این حادثه در منطقه شلوغ «هندون» در شمال غرب لندن رخ داد و هنگامی که ده‌ها پدر و مادر به همراه فرزندان دانش آموزشان در حال ترک مدرسه و رفتن به خانه بودند، ناگهان یک گروه چهار نفره (دو دختر و دو پسر) جوان با حمله به مرد رهگذری سعی کردند کیف او را بدزدند اما این حمله با واکنش سریع مرد 36 ساله روبه‌رو شد و سارقان را به دردسر انداخت.

یکی از افراد گروه که احساس خطر کرده بود و خطر دستگیری را نزدیک می دید ناگهان چاقوکشید و چند ضربه به سینه و کتف مرد 36 ساله زد. با این جراحت، پدر پیر این مرد جلو آمد و قصد دخالت داشت که او نیز با چند ضربه چاقو نقش بر زمین شد. گروه سارقان که معطلی بیش از این را صلاح نمی‌دانستند با دیدن اوضاع پا به فرار گذاشته و دو مجروح خون آلود را در خیابان به جا گذاشتند.

با گزارش این جنایت به پلیس، چندین گروه از امدادگران و افراد پلیس در محل حاضر شدند اما تلاش‌ها برای نجات مرد 36 ساله نتیجه‌ای نداشت و او به‌علت شدت خونریزی جان باخت و پدر او نیز با جراحات متعدد به بیمارستان منتقل شد. پس از این حادثه، تحقیقات پلیس آغاز شد و با اطلاعات شاهدان از صورت چهار عضو این گروه چهره‌نگاری شد و در یک عملیات ضربتی سه عضو این باند چاقوکش که دو دختر و یک پسر بودند، دستگیر شدند. در حال حاضر این سه نفر بدون قرار وثیقه در زندان هستند و پلیس در جست‌ وجوی نفر چهارم گروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها