رییس سازمان صداوسیما در دیدار فرماندهان ارتش:

باید خدمت سربازی را برای جوانان خوشایند کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز توانسته‌ایم امنیت را در دریای سرخ، خلیج عدن، باب‌ المندب و شمال اقیانوس هند برقرار کنیم و تا حدود ۲۵۰۰ کیلومتری سواحل جنوب، این اقتدار را نشان داده‌ایم.
کد خبر: ۶۹۳۳۷۸
نمایش اقتدار دریایی ایران تا شعاع ۲۵۰۰ کیلومتری سواحل جنوب

به گزارش فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری طی سخنانی در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: امروز از فرمایشات فرماندهی کل‌قوا در همه رسانه‌ها می‌توان شنید که نیروی دریایی به عنوان طلایه‌دار در سواحل کشور پیشرفت کرده است و بیانات رهبری امروزه باعث شده است پیشرفت و آبادانی زیادی در منطقه توسط مسئولان ذی‌ربط انجام شود.

وی ادامه داد: اقتدار، امنیت به‌وجود می‌آورد و اگر امنیت نباشد هر چه ساخته‌ایم طی یک صبح تا ظهر از بین می‌رود. پس در سایه امنیت است که می‌توانیم دستاوردهای کلانی در سواحل و در دریا داشته باشیم.

آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای اجرای پروژه آزاد‌راه تهران ـ شمال

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از آمادگی این قرارگاه برای اجرای پروژه آزاد‌راه تهران ـ شمال خبر داد.

به گزارش مهر، سردار عبادالله عبداللهی با اشاره به پیچیدگی های این پروژه گفت: ما با تمام توان و قدرت آمادگی داشتیم که پروژه آزادراه تهران ـ شمال را عملیاتی کنیم و یک ساختار سازمان خوبی پیش‌بینی شده بود که این پروژه در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود، اما کار از سوی دولت متوقف شد. اگر این پروژه اجرا شود، کار بسیار عظیمی است.

عبداللهی گفت: این پروژه، 62 کیلومتر تونل رفت و برگشت دارد و ما برای این کار چهار سال زمان و یک ساختار قوی را درنظر گرفتیم و در یک مرحله، تجهیز کارگاه نیز کردیم.

اصلاح‌طلبان؛ چهارشنبه شب مهمان مراسم افطار رییس‌جمهور

مراسم افطار رییس‌جمهور با جمعی از اصلاح‌طلبان، چهارشنبه شب در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار می‌‌‌شود.

حسن روحانی، پنجشنبه گذشته هم میزبان طیف‌های مختلف جریان اصولگرایی بود و آنان به بیان نظرات خود پرداختند.

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز رییس‌جمهور دیدارهای جداگانه‌ای را با شخصیت‌های مطرح دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در مجموعه سعدآباد برگزار کرده بود.

صالحی امیری: حکم امام درباره سلمان رشدی، عین اعتدال بود

سیدرضا صالحی‌امیری، رییس کتابخانه ملی با بیان این‌که حضرت امام (ره) در عرصه سیاست خارجی، دو سطح آرمانی و عملیاتی را همزمان دنبال می کردند، گفت: به طور مثال در قضیه سلمان رشدی، امام به دور از همه محاسبات متعارف روز جهان، این فرد را واجب القتل دانستند و حکم ولایی صادر کردند که این عین اعتدال است.

صالحی امیری در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: مرزهای اعتدال مبانی دینی است نه سکولاریسم و اباحه‌گری، بنابراین اعتدال آقای روحانی نیز دقیقا در مرزهای دینی و عقلانی تعریف می‌شود. بیانیه حضرت امام(ره) در موضوع سلمان رشدی عین سیاست اعتدالی است که حضرت امام(ره) به دنیای آن روز این پیام را می‌دهد که ما در خصوص اصل اسلام، رسول اکرم و ائمه اطهار، هیچ گونه ملاحظه ای نخواهیم داشت و این خط قرمز ماست و این مبتنی بر فرمایش ایشان است که فرمودند اگر با دین ما مقابله کنید، با تمام دنیای شما مقابله خواهیم کرد.

توقف یک‌ماهه استیضاح وزیر علوم

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد، در پی نشست علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی با رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم و استیضاح‌کنندگان وی، فعلا استیضاح این وزیر منتفی است و خواسته‌های استیضاح‌کنندگان نیز ظرف یک ماه آینده پیگیری می‌شود.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با ایرنا درباره جزئیات این نشست که در دفتر رییس مجلس برگزار شد، افزود: در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد و محمدرضا باهنر، دو نایب‌ رییس مجلس، غلامعلی حدادعادل، رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس و جمعی از نمایندگان استیضاح‌کننده و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور داشتند. نماینده بجنورد در مجلس گفت: در این جلسه صحبت‌های صریح، شفاف و صمیمی با نگاه تعاملی مطرح شد و تعدادی از نمایندگان نظرات خود را مطرح کردند و قرار شد که ظرف یک ماه، وزارت علوم در آن راستا و مدار قانونی حرکت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها