از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و مفسد اقتصادی دستگیر شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه تعدادی از بدهکاران بزرگ بانکی اطرافیان احمدی نژاد هستند، گفت: این افراد با جمع آوری منابع اعتباری بدنبال صرف این بودجه ها در انتخابات آینده ریاست جمهوری برای رای آوری احمدی نژاد هستند.
کد خبر: ۶۹۳۰۲۱
نام برخی اطرافیان احمدی نژاد در لیست بدهکاران بزرگ بانکی

«عوض حیدرپور» افزود: بانک مرکزی اخیرا در نامه ای اسامی بدهکاران بزرگ بانکی را به قوه قضاییه اعلام کرده که براساس شنیده ها بخش عمده ای از این افراد اطرافیان احمدی نژاد هستند که قطعا این موضوع به عنوان یک مساله بزرگ باید از سوی دستگاه قضا پیگیری شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به تحرکات اخیر اطرافیان دولت نهم و دهم برای آماده سازی جهت حضور دوباره احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ادامه داد: به نظر می رسد که این افراد با جمع آوری منابع اعتباری بویژه وام های کلان به دنبال صرف این بودجه ها در زمان انتخابات مجلس و ریاست جمهوری برای رأی آوری احمدی نژاد هستند.

حیدرپور ادامه داد: از طرف دیگر این افراد منتسب به دولت گذشته، زمانی وام گرفتند که دلار حدود یک هزار تومان بود که این موضوع به این معنی است که دارایی این افراد از دریافت ها وام ها چند برابر شده است.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه های امنیتی و قضایی باید به صورت جدی به اقدامات و اتهامات اقتصادی دولت نهم و دهم رسیدگی کرده و از هزینه کرد بیت المال در عرصه های انتخاباتی از سوی اطرافیان احمدی نژاد جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در لیست ارایه شده بانک مرکزی درباره بدهکاران بزرگ بانکی، اسامی سرشناسی وجود دارند، تصریح کرد: قطعا فساد اقتصادی موجب بروز مفاسد سیاسی و اجتماعی می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مفاسد اقتصادی ام الفساد مفاسد در کشور است، اضافه کرد: نمایندگان مجلس قطعا به دنبال رسیدگی هرچه سریع تر پرونده مفاسد اقتصادی و معوقات بزرگ بانکی از سوی دستگاه قضا هستند.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها