از هفته آینده آغاز خواهد شد

اکران فیلم‌های خاطره‌انگیز

مدیرعامل موسسه تصویر شهر از آغاز اکران فیلم های خاطره انگیز از ابتدای هفته آینده در طرح ویژه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۷۲۵
اکران فیلم‌های خاطره‌انگیز

هادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در گفت‌وگو با مهر با بیان این مطلب که اکران فیلم‌های خاطره‌انگیز قطعا از روز شنبه 14 تیر ماه آغاز می‌شود، گفت: در حال حاضر برای درخواست پروانه نمایش مجدد فیلم‌های خاطره‌انگیز اقدام کرده‌ایم و فکر می‌کنم به زودی اجازه اکران فیلم ها صادر شود. براساس برنامه ریزی انجام شده این فیلم ها از روز شنبه 14 تیر ماه در پردیس های شهرداری اکران می شود، البته اگر مجوز نمایش فیلم ها زودتر صادر شود، نمایش فیلم ها را از روز جمعه آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: یکی از فیلم هایی که قرار است در طرح ویژه ماه مبارک رمضان و از بین فیلم های خاطره انگیز اکران شود، فیلم سینمایی «گاو» به کارگردانی داریوش مهرجویی است. البته این فیلم سینمایی در اختیار بنیاد سینمایی فارابی است و در صورت موافقت این بنیاد، نسخه اصلاح شده آن با کیفیت خوب در سینماها اکران می شود.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر بیان کرد: با توجه به اینکه در لیست فیلم های خاطره انگیز نام سه کارگردان مطرح سینمای ایران یعنی داریوش مهرجویی، زنده یاد علی حاتمی و ناصر تقوایی دیده می شود، تصمیم داریم که برای هر کدام از این کارگردانان هفته فیلم برگزار کنیم.

منبتی در پایان با اشاره به این که تنها سه هفته به پایان ماه مبارک رمضان باقی مانده است، گفت: هر کدام از آثار این کارگردانان که زودتر پروانه نمایش مجدد دریافت کرد، ابتدا نمایش داده می شود. در واقع موسسه تصویر شهر در طرح ویژه ماه مبارک رمضان، سه هفته فیلم داریوش مهرجویی، ناصر تقوایی و زنده یاد علی حاتمی را برگزار می کند اما ترتیب برگزاری این هفته فیلم ها بستگی به زمان دریافت پروانه نمایش فیلم ها دارد.

موسسه تصویر شهر، در طرح ویژه ماه مبارک رمضان تصمیم به اکران فیلم ای خاطره انگیز سینمای ایران گرفته است. از جمله فیلم هایی که قرار است در صورت دریافت پروانه نمایش در پردیس های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اکران شود، می توان به «دلشدگان»، «ناخدا خورشید»، «پری»، «آژانس شیشه ای»، «مسافران»، «کمال الملک»، «کاغذ بی خط»، «هامون»، «لیلی با من است»، «ای ایران»، «زیر پوست شهر»، «گل های داوودی»، «بچه های ایران» اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها