عضو شورای اسلامی شهر ورزنه در استان اصفهان با بیان این‌که فاضلاب شهرک صنعتی سجزی موجب بروز بیماری سالک در بین مردم این شهر شده است، گفت: در طول سه سال اخیر حدود 3000 نفر از مردم ورزنه به دلیل فعالیت موجودات موذی پرورش یافته در محل این فاضلاب‌ها دچار بیماری سالک شده‌اند.
کد خبر: ۶۹۱۳۹۰

مجید جابری با تاکید بر این‌که دستگاه‌های مسئول باید مانع ورود پساب‌های این شهرک به سمت تالاب بین‌المللی گاوخونی شوند، افزود: در گذشته ارتش به حفر کانالی زهکش برای انتقال پساب شهرک صنعتی سجزی به سمت این تالاب اقدام کرد، اما به دلیل نبود طرح جامع شهرسازی به مرور زمان بافت جدید منازل مردم ورزنه در اطراف آن شکل گرفت و اکنون حدود 1.5 کیلومتر این کانال زهکش از درون ورزنه عبور می‌کند و سپس به تالاب بین‌المللی گاوخونی می‌ریزد.

جابری یادآور شد: وجود تپه‌های خاک و درختان «طاق» کاشته شده توسط اداره منابع طبیعی در اطراف این کانال زهکش نیز بهترین بستر را برای پرورش موش‌ها و انواع میکروب‌های مربوط به آنها فراهم کرده است.

این عضو شورای شهر ورزنه با بیان این‌که ریشه این نوع درختان محل خوبی برای زندگی این جوندگان است، گفت: در طول سه سال اخیر حدود 3000 نفر از مردم ورزنه به دلیل فعالیت این موجودات موذی دچار بیماری سالک شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها