سارقان لوازم خودرو حین سرقت در محدوده های میدان تجریش و خیابان ولیعصر (عج) توسط پلیس پایتخت دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۹۱۱۷۸
سارقان لوازم داخلی خودرو دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید محمد حسینی رییس کلانتری 101 تجریش گفت: نیمه شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری حین گشتزنی در محدوده های میدان تجریش و خیابان ولیعصر (عج)متوجه حرکات و رفتارهای مشکوک سه مرد شدند که سعی می کردند در تاریکی شب خود را پنهان کنند بنابراین برای بررسی موضوع به سمت آنها رفتند تا از آنها بخواهند در خصوص حضورشان توضیحاتی دهند.

وی افزود: آنها به محض دیدن پلیس پا به فرار گذاشته و سعی کردند با استفاده از تاریکی شب، از دست ماموران فرار کنند؛ مظنونین حین تعقیب و گریز هنگامی که سعی داشتند در میان خودروها پنهان شوند، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی سعی داشتند با اظهارات ضد و نقیض مسیر تحقیقات را منحرف کنند اما با این ترفند نتوانستند با مقصود خود برسند؛ در بازرسی از وسایل همراه آنها اجناس و قطعات مسروقه که از خودروها سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ حسینی افزود: با کشف اموال مسروقه، متهمان اعتراف کردند شبها ضمن پرسه زنی در خیابان های خلوت به خودروهایی که از لحاظ ایمنی دارای سیستم مناسبی نبودند، دستبرد زده و تا کنون 18 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در پرونده شان موجود است.

رییس کلانتری 101 تجریش گفت: متهمان برای سیر تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها