یواشکی روزنامه ها

تی شرت با آرم داعش

شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری کدام روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا سرتکان می دهید و می گویید «کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۶۸۹۷۲۶
تی شرت با آرم داعش

درخواست برای بررسی الحاق ایران به یک کنوانسیون جدید هسته ای

روزنامه خراسان نوشت:بر اساس درخواست برخی مسئولان اجرایی از مدیران ارشد دولت، مقرر شده شرایط و تبعات الحاق جمهوری اسلامی ایران به "کنوانسیون وین راجع به مسئولیت مدنی در قبال خسارات هسته ای" مورد بررسی قرار بگیرد. بر اساس این درخواست، کنوانسیون مذکور در سال 1963 به امضا رسیده و در سال 1997 پروتکل اصلاحی آن تصویب شده است و در منطقه، کشورهایی چون اردن، عربستان سعودی و امارات متحده عربی به آن پیوسته اند.

ابتکار جالب یک وزیر برای کاهش هزینه های وزارتخانه

خراسان آورده:بر اساس بخشنامه ای که یکی از وزرای کابینه به مدیران این دستگاه ابلاغ کرده است، اعلام شده با توجه به بررسی های انجام گرفته درصد قابل توجهی از هزینه قبوض تلفن مربوط به تماس کارمندان و مدیران سازمان مرکزی با ادارات زیرمجموعه در سراسر کشور است که بر این اساس با ایجاد یک سامانه داخلی، تماس از طریق تلفن های ثابت و همراه با شهرستانها به جز در مواقع قطع این سامانه، ممنوع شده است.

مدعیان حمایت از دولت چرا به حرف حساب روحانی تن ندادند؟

روزنامه کیهان نوشت: رئیس‌جمهور در حالی به درستی می‌گوید هیچ کس حق ندارد به قوه قضائیه فشار وارد کند که اصلاح‌طلبان و رسانه‌های مدعی حمایت از دولت در حمایت از فتنه‌گران علیه قوه قضائیه فشار می‌آورند، شبکه دانا با انتشار این تحلیل نوشت: رئیس‌جمهور در همایش سالانه قوه قضائیه که با حضور سران قوه تشکیل شد به ایراد سخنرانی پرداخت و در بخشی از سخنانش در خصوص فشار برخی جناح‌ها و افراد به قوه قضائیه گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند به قاضی فشار آورد و هیچ گروه فشاری حق ندارد به دادگاه‌های ما فشار وارد کند. فرقی نمی‌کند آن قاضی نشسته و یا ایستاده باشد و یا از کادر اداری باشد. اینجا قوه قضائیه مستقل است و بر مبنای سیره پیامبر (ص) و امیرالمومنین(ع) است.

دانا افزود: در مدت روی کار آمدن دولت یازدهم فشارهای مربوط به برخی پرونده‌ها بویژه پرونده عناصر فتنه‌گر از سوی مطبوعات مدعی حمایت دولت به قوه قضائیه بیشتر از گذشته وارد شد. برخی افراد و گروه‌ها با استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانه‌هایشان به انحا مختلف سعی بر ایجاد فشار به قوه قضائیه در جهت چشم‌پوشی از جرم برخی فتنه‌گران داشتند.برخی از رسانه‌های حامی دولت و نزدیک به اصلاح‌طلبان بارها و بارها هر وقت که علیه فتنه‌گران اقدامی شده بلافاصله موضع مقابل دستگاه قضا گرفته‌اند و این در حالی است که عناصر اغتشاشات و فتنه سال 88 دست به اقدام علیه نظام زدند.دانا افزود: مسئله قابل توجه دیگر موضوع بند 350 زندان اوین بود که در آن اصلاح‌طلبان افراطی مدعی حمایت از دولت، آشکارا به قوه قضائیه فشار آوردند و دروغ‌پراکنی کردند. در موضوع اعدام مه‌آفرید خسروی از مفسدین اقتصادی نیز برخی گروه‌ها و جریانات خاص شبهه‌افکنی در حکم قضایی کردند و اعدام او را زیر سوال بردند. این موارد حاکی از آن است که جریان مذکور اعتنایی به موضع رئیس‌جمهور ندارند.

توصیه خاتمی به افراطیون مواظب باشید ایجاد حساسیت نکنید

کیهان نوشت:همزمان با تقلای برخی اعضای حزب منحله مشارکت برای احیای این حزب تحت پوشش نامی دیگر، خاتمی از آنان خواست از افرادی استفاده نکنند که حساسیت ایجاد کنند.به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی دانا، برخی احزاب منحله به دنبال بازسازی خود هستند. اخیراً برخی اعضای حزب منحله مشارکت دیداری با خاتمی داشته و گفته‌اند می‌خواهند با نام جدید به فعالیت‌های خود ادامه بدهند.بر اساس این گزارش خاتمی این اقدام را «خوب» دانسته اما تاکید می‌کند نباید به افراد افراطی و تندرو اجازه ورود بدهند.خاتمی گفته است: چنین افرادی باعث به وجود آمدن حساسیت بر روی هیئت مرکزی این تشکل می‌شوند.گفته می‌شود یکی از دلایل تصمیم جدید، آغاز فعالیت‌های حزبی محمدرضا عارف است. برخی اعضای حزب منحله مشارکت معتقدند که عارف در حال جذب بدنه اصلاح‌طلبان است. از این رو حزب منحله مشارکت برای عقب نماندن از عارف به تکاپو افتاده است.

یادآور می‌شود اغلب اعضای مرکزیت حزب مشارکت در آشوب‌انگیزی سال‌های 78 و 88 نقش فعال داشته و شماری از آنان بازداشت شدند. به این اعتبار صرف تغییر نام برای تداوم خیانت‌های گذشته، صرفاً در حد حیله‌های بنی‌اسرائیلی ارزیابی می‌شود و نمی‌تواند توجیه‌کننده فعالیت‌های ساختارشکنانه افراطیون باشد.چند ماه پیش نیز عبداله نوری‌ خواستار یارگیری انتخاباتی از افرادی شده بود که حساسیت‌برانگیز نباشند و آفتابی شدن آنها، خاطرات بد مجلس ششم را نزد حاکمیت زنده نکند.افراطیون و جریان نفاق جدید با همین شیوه توانستند در پوشش برخی مسئولین اجرایی به ظاهر خنثی و میانه، در برخی دستگاه‌های دولتی مهره‌چینی کنند.

برکناری 25 مدیردانشگاه مازندران در 3 ماه

روزنامه کیهان آورده:سرپرست دانشگاه مازندران که در آخرین دقایق سال 92 از سوی وزیر علوم منصوب شد، طی سه ماه بیش از 25 مدیر و معاون را عزل کرد.به گزارش«خبرگزاری دانشجو» از ساری، سرپرست دانشگاه مازندران طی احکام جداگانه‌ای رؤسای دانشکده علوم انسانی و اجتماعی و تربیت‌بدنی و علوم ورزشی را تغییر داد. وی هر 3 روز یک مدیر را تغییر داده است.البته تغییر معاونین و مدیران حق هر رئیس دانشگاه است؛ اما این تغییرات زمانی توجیه پیدا می‌کند که براساس ویژگی‌های علمی باشد و نه نگاه سیاسی. به طور مثال، در این هفته با حکم سرپرست دانشگاه مازندران پروفسور احمد جعفری صمیمی و پروفسور رئوف جهانبخش که از اساتید برجسته جهان هستند، را از سمت‌هایشان برکنار کرد. این در حالی است که پروفسور جهانبخش طی سال‌های اخیر با توجه به تحقیقات بی‌شماری که از این استاد به ثبت می‌رسید، جزو 100 دانشمند برتر جهان است.

مهم‌ترین بازیگر خاورمیانه خود را سرباز رهبر ایران می‌داند

روزنامه کیهان نوشت:«از بین تمام بازیگران صحنه خاورمیانه، احتمالا مهمترین آنها ژنرال قاسم سلیمانی است که خود را سربازی وفادار به اهداف رهبر انقلاب ایران می‌داند».این تحلیل را روزنامه کانادایی نشنال‌پست منتشر کرد. به گزارش «فردا» نشنال‌پست خاطرنشان کرد: از بین تمام بازیگران صحنه خاورمیانه، رئیس‌جمهورها، نخست‌وزیرها و شاهزاده‌ها، احتمالا مهمترین آنها مردی آرام، لاغراندام با موهای جوگندمی است که در سایه‌ها از طرف ایران یعنی قدرت مسلط شیعی منطقه عمل می‌کند. ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس ممکن است راه‌حل بحران عراق در حالی که نیروهای داعش تهدیدی در پاره‌پاره کردن آن هستند، باشد.

در ادامه این تحلیل آمده است: این ژنرال، فرمانده بخشی از نیروهای ویژه سپاه پاسداران است که در خارج از مرزهای ایران فعالیت می‌کنند. این نقش به او نفوذ و قدرت در بین گروه‌های مختلف مانند حزب‌الله و حماس و گروه‌های مذهبی در سرتاسر دنیا داده است. گفته می‌شود که او در بیرون راندن آمریکا از عراق نقش داشته است و در همه حال با هدف پیشبرد دکترین انقلاب اسلامی حرکت می‌کند. یک کارشناس خاورمیانه در کالج سلطنتی ارتش در کنگستون آنتریو در کانادا می‌گوید که ظاهرا سلیمانی در فعالیت‌هایش بسیار موثر است و بسیاری از او واهمه دارند. او یک سرباز است، سربازی وفادار به اهداف و رهبرش.نشنال‌پست با بیان اینکه «به گفته یک متخصص خاورمیانه او در روستایی در استان کرمان ایران که معروف به کشاورزی و فرش‌بافی‌اش است بزرگ شده است»، می‌نویسد: زمانی که شاه سرنگون شد و آیت‌الله خمینی جمهوری اسلامی را پایه‌گذاری کرد سلیمانی تنها 20 سال داشت. پس از آن قاسم سلیمانی به سپاه پاسداران پیوست، نیروی عظیم نظامی که توسط رهبر انقلاب بوجود آمد تا از ایران در مقابل تهدیدات خارجی و داخلی حفاظت کند. هرگز از وفاداری سلیمانی به رهبر انقلاب کم نشد. او در سال 1998 فرمانده سپاه قدس شد. شواهد نفوذ ژنرال قاسم سلیمانی را می‌توان در سراسر خاورمیانه دید.

روزنامه کانادایی افزود: «به عنوان فرمانده سپاه قدس، او فرماندهی گروه ویژه کاملا تعلیم داده شده، ماهر و وفادار و متعهد 15 هزار نفره را به عهده دارد. او مردی آرام و بی‌ادعا است، ولی سابقه فرماندهی بسیار زیرک و عملگرایی را دارد. تعهد بسیارش در حفاظت از منافع ایران به این معنی است که او با بازیگران مختلف در پیشبرد هدفش همکاری می‌کند. جنگ سوریه چنین فرصتی را برای او بوجود آورد. جیمز دوین استاد روابط بین‌الملل و علوم سیاسی دانشگاه مانت ‌الیسون در سکویل، نیو برانزویک کانادا می‌گوید نظام تحت رهبری اسد در حال فروپاشی بود. سپس سپاه پاسداران و حزب‌الله پدیدار شدند. آنها شروع به برنامه‌ریزی و سازماندهی نیروهای نظامی سوریه کردند. اکنون دیگر به نظر نمی‌رسد که این نظام از بین خواهد رفت و این به خاطر توانایی سازماندهی شبه‌نظامیان توسط سپاه قدس است.»

نشنال‌پست با اشاره به گسیل تروریست‌های داخلی از سوریه به عراق و حمایت ایران از امنیت عراق می‌نویسد: ترجیح ایران، عراق آرام و پایدار است. موفقیت مشابه در عراق، سابقه اقتدار سلیمانی را تقویت می‌کند. این فرمانده بدون شک بازیگر کلیدی است که به خاطر نتیجه وقایع سوریه و عراق پیش‌بینی می‌شود که نفوذ او فقط رشد کند. متخصص خاورمیانه در کالج کینگستون می‌گوید ما در مورد یک منطقه بسیار بی‌ثبات صحبت می‌کنیم که از نظر امنیت بسیار، بسیار ناپایدار است. از این نظر واضح است که نیروهای نظامی نقش بسیار مهمی را بازی می‌کنند. او (قاسم سلیمانی) بسیار مهم است.

پیام آنکارا به کنسولگری موصل داعش دشمن ما نیست

روزنامه کیهان آورده:براساس یک گزارش امنیتی، وزارت خارجه ترکیه از کارکنانش در کنسولگری موصل خواسته بود محل کار خود را ترک نکنند، زیرا داعش دشمن آنکارا به شمار نمی‌رود.خبرگزاری «جیهان» ترکیه در خبری با عنوان «داعش دشمن ترکیه نیست» به نقل از یکی از مسئولان حزب مخالف دولت نوشت: براساس گزارش امنیتی منتشر شده، در پی حمله گروه تروریستی داعش به شهر موصل در استان الانبار عراق، کنسولگری ترکیه در این شهر آنکارا را از وضع خطرناک شمال موصل باخبر کرد اما وزارت خارجه ترکیه از مسئولان کنسولگری خواست مکان خود را ترک نکنند.براساس این گزارش، وزارت خارجه ترکیه به مسئولان کنسولگری خود گفته بود وضع موصل نگران‌کننده نیست و داعش دشمن ترکیه به شمار نمی‌رود.خبرگزاری نبأ نیز در این خصوص نوشت در پی حمله داعش به کنسولگری ترکیه در موصل و ربودن تیم دیپلماسی این کشور، «سز جین طانری کولر» معاون رئیس حزب مخالف «جمهوریت خلق» در پارلمان، خواستار استیضاح احمد داود اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در پارلمان و اجرای تحقیق در خصوص باقی ماندن تیم دیپلماسی ترکیه در ساختمان کنسولگری در موصل شد که داعش آن را به «زندان موقت» تبدیل کرده است.

براساس این گزارش، نماینده پارلمان ترکیه سؤال‌هایی را درباره این گزارش از داود اوغلو مطرح کرده و پرسیده است، اگر گزارشی که در این خصوص به رسانه‌ها درز کرده است صحیح باشد، باید پرسید که چه کسی این دستورها را صادر کرده است و آیا ادعاها در خصوص حضور «خالص بایانجوک» ملقب به «ابو حنظله»- از عناصر داعش- در ترکیه صحت دارد؟ همچنین باید پرسید که این شخص اکنون در کجاست و علت اینکه وی در 24 ژانویه سال 2013 از زندان آزاد شد چیست؟... یادآور می‌شود طارق هاشمی معاون سابق رئیس جمهور عراق که به خاطر همکاری با بعثی‌ها و تروریست‌ها به ترکیه گریخت، اخیراً در مصاحبه با یورونیوز خواستار تشکیل دولت فراگیر(!) در عراق شده که به معنای حمایت از به هم زدن نتایج انتخابات پارلمانی عراق و تحریک به آشوب و تقابل است.

دود حمایت از تروریسم سعودی سرانجام به چشم انگلیس خواهد رفت

کیهان آورده:روزنامه تایمز چاپ لندن هشدار داد عواقب حمایت از بحران‌آفرینی‌های عربستان در عراق، دامن انگلیس را خواهد گرفت.روزنامه «تایمز» در مطلبی تحت عنوان «اکنون زمان گفتن بعضی حقایق به عربستان است»، خاطرنشان کرد: با وجود آن که عربستان سعودی همچنان یکی از بهترین خریداران سلاح از انگلیس است، ولی باید توجه کرد که یک مشتری خوب حتما از بهترین هم‌پیمانان نیست. وی با اشاره به این که امضای قرارداد فروش جنگنده‌های تایفون به عربستان، موجب حفظ 5 هزار شغل در انگلیس شد، تاکید کرد: این در حالی است که عربستان تقریبا از یک سال قبل در حال فعالیت ضد منافع انگلیس است.به گزارش العالم این روزنامه انگلیسی افزود: تعداد تروریست‌های سعودی بسیار بیشتر از هر کشور دیگر است، شیوخ سلفی (سعودی) جوانان انگلیسی و کشورهای اروپایی را به حمل سلاح و جنگ ضدمسلمانان شیعه و غیرمسلمانان فرا می‌خوانند.نویسنده در بخش دیگری از این مطلب نوشت: ما نگران عناصر افراطی در انگلیس هستیم، سعودی‌هایی که از کهنه جنگجویان در افغانستان، چچن و بوسنی هستند، این گروه‌های جنگ‌طلب خارجی را سازماندهی می‌کنند.

تایمز افزود: 1200 تا 2000 سعودی در میادین جنگ هستند و طی سال جاری (میلادی) حدود 300 سعودی در جریان مشارکت در جنگ در خارج از این کشور از پای درآمده‌اند، این سعودی‌ها عضو گروه‌های (تروریستی) مختلفی مانند «جبهه النصره» و «دولت اسلامی در عراق و شام» هستند.این روزنامه تاکید کرد: عربستان نفت ما را تامین کرد و این کار باعث رشد اقتصاد ما شد، ولی اقدامات ریاض اکنون موجب متزلزل کردن ثبات عراق شده است، کشوری که دومین صادرکننده نفت جهان به شمار می‌آید.

داعش خانه وهتل ها را اجاره می کند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تروریستهای داعش خانه‌ها و هتل‌های بغداد را برای اقدامات تروریستی اجاره می‌کنند. به گزارش "انتخاب"، منابع آگاه خبری اعلام کردند: "نیروهای داعش به اجاره کردن خانه‌ها و هتل‌های بغداد برای انجام عملیات تروریستی رو آورده‌اند." این منابع افزودند: "پیش از این دولت عراق درباره نقشه تروریستها مبنی بر تخلیه استانهای مرکزی و جنوبی از نیروهای امنیتی برای اخلال در امنیت این استانها، هشدار داده بود."

هرکس داعش را دوست نداشته باشد روزه‌اش باطل است

جمهوری اسلامی آورده: دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد یکی از مفتی‌های داعش در شهر الباب در 38 کیلومتری شهر حلب فتوا صادر کرده که "هرکس داعش را دوست نداشته باشد روزه‌اش باطل است"! به گزارش سایت اینترنتی النشره، دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد این مفتی در یکی از مساجد شهر الباب، قدیمی‌ترین، بزرگترین و مهم‌ترین شهر استان حلب سوریه گفته هر کس نماز نخواند روزه‌اش قبول نیست و هر کس بدون دوست داشتن داعش روزه بگیرد خود را به سختی انداخته زیرا جز گرسنگی و تشنگی چیزی عایدش نمی‌شود.

حاشیه های یک معارفه

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: به گفته دانشجویان دانشگاه صنعتی امیر کبیر شکستن در ساختمان فارابی، مجروح شدن یکی از اساتید و متشنج شدن مراسم، از جمله حاشیه‌هایی بود که دیروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر رخ داد. به گزارش مهر، یکی از دانشجویان گفت: جلسه معارفه 10 صبح در سالن آمفی تاتر ساختمان فارابی برگزار شد و با توجه به اینکه ظرفیت سالن تکمیل شده بود، انتظامات "در" ساختمان فارابی را بسته بود و تعدادی از دانشجویان دانشگاه برای ورود به داخل سالن با انتظامات درگیر شده و در شیشه‌ای ساختمان را شکسته و وارد سالن شدند. این موضوع باعث شد نظم جلسه به هم بریزد و به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، یکی از اساتید حاضر در جلسه از ناحیه دست مجروح شد. ناظران می‌گویند این افراد همواره درصدد متشنج کردن اوضاع هستند و در جلسه دیروز حتی به تذکر مسئول نهاد نمایندگی هم اعتنا نکردند.

تی شرت با آرم داعش

جمهوری اسلامی آورده: یک بوتیک در شهر اسلامبول ترکیه تی شرت‌هایی را می‌فروشد که آرم‌های گروه تروریستی داعش برروی آنها دیده می‌شود. این فروشگاه که در منطقه "باغجیلار" اسلامبول قرار دارد با چسباندن یک اعلامیه بزرگ روی شیشه ویترین خود اعلام کرده این مغازه به هیچ گروه و فرقه‌ای وابستگی ندارد و کاملاً شخصی است. احزاب مخالف حزب حاکم عدالت و توسعه در ترکیه در روزهای اخیر دولت رجب طیب اردوغان نخست‌وزیر ترکیه را به حمایت از گروه‌های تروریستی چون داعش و جبهه النصره متهم کرده‌اند.

مذاکره با داعش برای آزادی اسب ها

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: استاندار فراری نینوا که برادر رئیس سابق مجلس عراق است، درحال مذاکره با داعش برای آزادی اسبهای اصیل خانواده‌اش می‌باشد. به گزارش خبرگزاری "کل العراق"، "اثیل النجیفی" استاندار نینوا که در پی حمله داعش به شهر "موصل" گریخت و به اربیل رفت، درحال مذاکره با تروریست‌ها برای بازپس گرفتن اسبهای اصیل خاندان نجیفی است. گفته می‌شود این اسبهای اصیل متعلق به اثیل و برادرش اسامه النجیفی است و داعش از استاندار نینوا خواسته یک میلیون دلار پرداخت کند تا اسبهای اصیل مذکور را تحویل بگیرد. داعش در حمله به موصل این اسبها را در مزرعه اختصاصی اثیل النجیفی یافته است. استاندار نینوا متهم است که موصل را به تروریست‌ها تحویل داده است.

صهیونیست ها به دنبال مصادره ir

روزنامه قدس از قول سایت عصرایران نوشت: گروهی از صهیونیستها و آمریکاییها که مدعی اند قربانی تروریسم شده اند، حکم دادگاهی آمریکایی را برای ضبط جوازها و نامهای دامنه های اینترنتی متعلق به سه کشور ایران، سوریه و کره شمالی دریافت کردند. نیتسانا دارشان لیتنر، وکیل صهیونیستی که همراه با رابرت تالچین، وکیل نیویورکی این پرونده را پیگیری می کند، ادعا کرد: همه وبسایت های متعلق به حکومت به مجرد آنکه اینترنت ایران تحت اختیار ما درآمد، دیگر ثبت نخواهد شد.

جلوگیری از ثبت نام دانشجویان ایرانی

قدس آنلاین نوشت:: در اقدامی عجیب شعبه انگلیس دانشگاه آمریکایی کاپلان از ثبت نام دانشجویان ایرانی در رشته های علمی، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی در مقطع تحصیلات تکمیلی خودداری کرد.

مکان قبرستان جدید تهران کجاست؟یو

روزنامه قدس از قول سایت مشرق نوشت: محمد حقانی، رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از مشخص شدن مکان جایگزین بهشت زهرا(س) خبر داد وگفت: با تأیید مسؤولان مربوطه آرامستان جدید در محل جاده قدیم تهران- قم ساخته خواهد شد، چرا که این محل ضمن برخورداری از زمینهایی که مالکیت آنها در دست دولت است، فاقد مشکلات زیست محیطی نیز هست.

ثروتم از راه کاروتلاش به دست آمده است

قدس از قول خبر گزاری تسنیم نوشت: سید حسن هاشمی وزیربهداشت در جدیدترین گفت وگوی خود با اشاره به ثروتش گفت: من ثروتمند هستم اما این ثروت را از طریق رانت های دولتی و بازی کردن با دارایی های مردم یا احتمالاً سوءاستفاده از اطلاعات دولتی به دست نیاوردهام. یعنی من بیمار ویزیت کرده ام، عمل جراحی انجام دادهام و کار تحقیقی، علمی و پزشکی کرده ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها