سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد:

میزبانی سینماها از مردم تا سحر

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ادامه اکران فیلم‌های سینمایی در شب‌های ماه مبارک رمضان تا هر زمان که مخاطب وجود داشته باشد، خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۳۵۷
میزبانی سینماها از مردم تا سحر

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان این مطلب که طرح ویژه ماه مبارک رمضان سینماها از اول همین ماه اجرایی می شود، گفت: در این طرح بلیت سینماها بعد از افطار نیم بها می شود البته سینماها می توانند تا بعد از پایان سانس نمایش فیلم های روی پرده، فیلم های دیگری را اکران کنند.

وی با اشاره به این که انتخاب فیلم هایی که در سانس ویژه نمایش داده می شود برعهده سینمادار است، افزود: البته شورای صنفی نمایش تمایل دارد فیلم های پرفروش سینمای ایران در سال 93 مانند «خط ویژه» در این طرح گنجانده شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: طرح ویژه اکران در ماه مبارک رمضان هیچ تفاوتی با سال گذشته ندارد و سینماها تا هر زمان از شب که مخاطب داشته باشند می توانند فیلم های خود را به نمایش بگذارند. تنها تفاوت، تغییر نام این طرح است که از طرح «اذان تا اذان» به طرح «ویژه ماه مبارک رمضان» تغییر نام داده است.

طرح «اذان تا اذان» از چند سال پیش تا کنون در ماه مبارک رمضان و در سینماها اجرا می شود. این طرح با هدف جذب مخاطبان به سینما در طول ماه مبارک رمضان اجرایی شد و فیلم های پرفروش سال های گذشته و همچنین فیلم های خاطره انگیز سینمای ایران طی 30 سال گذشته به نمایش گذاشته می شد. این طرح معمولا با استقبال خوبی از سوی سینمادوستان همراه بود اما در سال جاری این طرح به طرح ویژه ماه مبارک رمضان تغییر نام داده است و بیشتر فیلم های پرفروش سال 93 و البته به انتخاب سینمادار به نمایش گذاشته می شود. همچنین در این طرح از افطار به بعد بلیت سینماها نیم بها می‌شود.

نیروی انتظامی امسال هم با نمایش فیلم از افطار تا سحر در سینماها موافقت کرده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها